Wednesday, November 21, 2012

REBUTAN KERUSI PM DALAM PAKATAN MENGHAYALKAN SAUDAGAR MIMPI DAN INI ADALAH ALASAN UNTUK MERUSUH JIKA GAGAL JADI PM

HA HA HA HA HA HA HA HA AKU LAH PERDANA MENTERI  HA HA HA REBUT REBUT JAWATAN AKU...... HA HA HA HA HA
Pakatan pembangkang sengaja memainkan isu perebutan jawatan  Perdana Menteri untuk menimbulkan suasana keyakinan keadaan  ahli mereka bahawa mereka akan memenangan  Pilihanraya akan datang dan sekiranya  mereka kalah ini akan menjadi alasan untuk mereka kononnya mereka ditipu dan pilihanraya kotor dan ini akan menjadi alasan untuk mereka merusuh  untuk merampas kuasa secara  rusuhan.

Mereka sengaja mahu mencipta satu situasi yang kononnya mereka telah menang dan mereka  mahukan ahli mereka untuk memilih siapakah Perdana Menteri mereka dan mereka sengaja mahu mengheret penyokong mereka untuk berkhayal dalam suasana kononnya mereka sudah menang PRU13. Penyokong pembangkang ini sememangnya  sedikit bingung dan suasana sebegini  boleh menjadi khayalan kepada mereka sesuai dengan panggilan  saudagar mimpi kepada Anwar Ibrahim.

Anwar ibrahim tersenyum apabila jawatan Perdana Menteri  khayalan beliau menjadi rebutan. Anwar Ibrahim sememang suka  ini berlaku kerana dia sememang suka  berkhayal dan kahayalan menjadi Perdana Menteri ini cukup memberikan keseronokan kepada mereka dan menjadi alasan besar jika dia tidak mendapat kerusi Perdana Menteri ini esok untuk bangkit merusuh untuk mendapatkan kerusi yang kononnya  sudah menjadi hak milik mereka.

tepakbersulam2@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts