Wednesday, November 7, 2012

UMNO BAYAR NIK ABDUH KUTUK SISTER IZZAH HALULUYA

Kenapa kamu kutuk Sister Izzah ni Haluluya Nik Abduh , aku tahu doh tentu sekali UMNO yang bayar kamu. Orang tidak akan percaya Nik Abduh boleh kutuk Sister Izzah Haluluyah sebab kerja orang PAS pertahankan kaum kaum dan juak juak sister ini.

Bukan kami tak tahu juak juak ini memang perjuangkan hak dan kaum lain. Mereka perjuangkan LGBT. kita lah yang akan menghalalkan mereka . Berapa UMNO bayar kamu Abduh ??? Korang pikir lah sendiri. tak kan tak boleh nak pikir ini bab agama. Mana pun PAS perjuangkan Islam. Asala jumpa UMNO saja otomatik mulut mereka kata HUDUD. Acu tanya mereka , apakah PAS akan laksanakan Hudud jika  PR jadi kerajaan??? Pernah kah mereka umumkan untuk laksanakan Hudud ? kalau tak laksanakan Hudud apa yang mereka perjaungkan selama ini.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts