Friday, November 16, 2012

MUFTI TAK BOLEH CAKAP BENAR MELAINKAN SOKONG PEMBANGKANG ? Siapa Saifuddin ini ? DR Ulamak ?? hakkkk Puit....

Siapa Saifuddin mahu menegur Tan SrinDr Harussani : Adakah belaiu seorang Profesor atau Dr dan seorang ulamak ???
"PKR menggesa Mufti Perak, Tan Sri Dr Harussani Zakaria supaya mengeluarkan kenyataan lebih adil, bukannya membuat pendirian "selektif" seperti yang dikeluarkan terhadap Naib Presidennya, Nurul Izzah Anwar, semalam berhubung kenyataan kontroversi kebebasan beragama." ~ SAIFUDDIN NASUTION.

CUBA HARUSSANI KATA , UMNO JAHAT MENIPU DAN MEMBELIT : HARIUSSANI AKAN DIPUJI  SEBAGAI  MUFTI YANG BAIK YANG BERTANGGUNGJAWAB MEMBELA ISLAM. NAMUN BILA  HARUSSANI  BERCAKAP BENAR , YANG BUKAN MUFTI YANG  DAIF BAB BABA AGAMA JUGA TURUT MENGUTUK.. 

APA KAH LATAR BELAKANG PENDIDIKAN AGAMA  SAIFUDDIN NASUTION INI ???? YANG BOLEH MENGUTUK DAN MENEGUR TAN SRI HARUSSANI .

Pembangkang ini bukan  sahaja SPR yang mahu dikuasai mengikut acuan mereka , agama pun mereka mahu ikut acuan mereka. Mereka akan pertahankan  semua pemimpin mereka yang melanggar undang undang Allah swt ini demi kepentingan politik mereka dan barang siapa saja  yang bukan dari parti pembangkjang yang pertahankan Islam akan dipersalahkan. Mereka bebas membuat apa apa termasuk melanggar undang undang untuk mendapatkan sokongan rakyat.


1 comment:

  1. Dia ni jurucakap utk banjingan yg anti-harussani. Sbb tu tiba-tiba dia bersuara. Ada orang petik suis.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts