Monday, March 18, 2013

USTAZAH MEROYAN!!! DIA BUAT LAGI!!!!

Hahaha!!! Memang boleh kita gelak je dengan parodi Si Ostazah Pening ni. Walaupun ianya satu sindiran, tapi ternyata ia cukup menggelikan hati.

insiden ni memang tak dapat kita nafikan. Sejak dari petang tadi, seawal waktu Tun Mahathir dikhabarkan akan turun ke Lahad Datu, SH dah agak dah benda ni akan berlaku.
 
 
Dah tentu - tentu puak - puak Pakatan Pembangkang ni akan meroyan tak tentu arah. Dah tentu - tentu diorang akan hilang akal dan bertambah kecut buah kerandutnya.

Mana tidak. Dulu sewaktu Datuk Seri Najib turun ke Gaza pun diorang boleh menggelupor dibuatnya. Macam - macam tuduhan yang dilemparkan.

Jadi, apa nak heran kalau Si Ostazah Pening ni pun akan buat kenyataan yang sama. Dia pun bukannya kita tak kenal. Pantang ada benda kecik macam ni pun dia jadikan isu besar.

Maka, disebabkan itulah jugak, parodi seumpama ini dibuat untuk membuktikan kepada rakyat bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang macam sial.

Inilah hasil didikan dari puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Diorang memang didik pengikut - pengikut diorang ni supaya buat kerja - kerja haramjadah macam ni. Maklum la. Penipu Rakyat la katakan!!!-SUMBER

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts