Saturday, March 9, 2013

SEMUA SALAH UMNO !! ANWAR SEBENARNYA SUCI DAN MULIA !!! BACA LAH..

Anwar tidak liwat , Anwar tidak merancang pencerobohan di Lahad Datu, bukan Anwar dalam Video yang kita pernah tonton yang didedahkan oleh Dato' Eskay, Anwar tidak ada lakukan  hubungan sex dengan Shamsidar, Anwar tidak tinggal jam Omega, jam itu ada tapi tak boleh dipratontonkan.
 
Anwar tak liwat Azizan, Saiful dan lain lain, Anwar tak pernah langgan pelacur atau pakai rambut palsu seperti yang didakwa oleh Nala. Anwar adalah suami mithali anugerah tuhan seperti yang diperkatakan oleh Wan Azizah , seorang yang suci, imam dan alim ulamak yang lebih alim dari Nik Aziz dan juga Hadi Awang.Hanya Azizah saja yang tahu betapa Anwar ini adalah ANUGERAH TUHAN. Tenguklah betapa bersih dan sucinya wajah Anwar. Cantik dan naik nampak ada nur yang terbit dari wajah nya.
 
Inilah Anwar anak kelahiran Ceruk Tok Kun yang melarikan Azizah dan berkahwin di Siam kerana hubungan mereka cukup hebat . Walaupun ditentang oleh ayah dan ibu namun cinta Azizah begitu hebat sekali sehingga sanggup mengikut Anwar lari untuk berkahwin. Apakah kerana pujuk rayu Anwar yang begitu hebat ataupun begitu suci sehingga Azizah terpegun dan sanggup menderhaka kepada kedua ayah dan bonda serta keluarga. Kalau Azizah boleh derhaka kepada keluarga dan bernikah di Siam, pembaca fikirlah betapa hebat kelentong Anwar ini sehingga seorang anak yang terpelajar boleh cair terkulai layu di tangan Anwar.
 
Anwar lah juga seorang  Menteri kewangan Malaysia yang paling hebat yang telah membuat Malaysia tidak terperangkap dalam krisis mata wan g dan Anwar lah penyebab minyak di Malaysia sekarang lebih rendah dari negara disunia ini, Anwar hebat boleh memberikan semua percuma kepada rakyat Malaysia. Rakyat Malaysia semua boleh kaya raya kerana semuanya murah dan percuma jika Anwar jadi Perdana Menteri. Malaysia akan jadi sebuah negara yang kaya raya tanpa rasuah. Malaysia adalah negara yang paling hebat di Malaysia. Bola sepak juara Asia. Silap silap juara  piala dunia. Anak anak belajar percuma tak payah ada hutang. Senang sungguh rakyat Malaysia . Duduk rumah  goyang kaki semuanya kerajaan akan bagi percuma macam rakyat negeri Selangor sekarang.
 
Anak anak kita akan jadi  alim semua ke surau lima waktu dan tidak akan ada maksiat kerana PAS adalah rakan kongsi Anwar. Hudud akan difikirkan sampai tua tak boleh dilaksanakan lagi kerana itu hanya kosmetik untuk mencantikkan PAS sebagai parti Islam. Lim Kit Siang , Lim Guan Eng , Karpal Singh , semua rakan rakan DAP akan ada bin Abdullah kerana Nik Aziz dan Anwar sudah Islam kan mereka. Setiap rumah akan ada 10 biji kereta. setiap anak anak ada sebiji kereta sebab kereta murah.

Rafizi akan turunkan harga dan sudah beli tak boleh jual dan tak boleh gunakan sebab jalan sentiasa sesak kerana semua orang pakai kereta. Buat apa nak beli motorsikal , kereta lebih murah dari Motorsikal dan minyak murah. Gaji pula tinggi , kita sentiasa melancong dan tak perlu kerja sangat kerana tak banyak yang  mahu kita bayar. Semua kerajaan Anwar yang bayar.Wartawan tak payah  datang PC atau sidang akhbar , tunggu saja Press release dan tulis apa yang Anwar arahkan jika tidak, you ulang I saman.

Malaysia tidak akan ada  maksiat, LGBT dan arak serta pusat hiburan semuanya hanya untuk  bangsa asing saja. Orang Islam semua akan patuh dan tidak akan melanggan pelacur dan tidak akan ke Nite Club sebab Nik Aziz akan pastikan Ronnie akan melaksanakan dengan baik bagi Selangor dan Guan Eng atau KHLIIFAH OMAR akan jaga hal ehwal Islam ini untuk rakyat Malaysia. YB DAP AKAN SENTIASA BAGI TAZKIRAH DI SURAU DAN MASJID UNTUK TERUS MELENAKAN UMAT ISLAM DAN LEBAI PAS.
 
BAYANGKAN LAH , SEKARANG PUN HIDUP SUSAH  DI MALAYSIA PENDATANG  ASING DARI SELURUH ASIA PENUH MENCARI REZEKI DI SINI. BAGAIMANA AGAKNYA JIKA ANWAR JADI PERDANA MENTERI. MAHU INDONESIA. MYIANMAR , BANGLADESH , DAN LAIN LAIN  NEGARA   DI ASIA JADI KOSONG. SEMUA MAHU DATANG KE MALAYSIA. HEBAT PERDANA MENTERI INI. SETIAP PAGI DIA AKAN MENJERIT ..AKULAH PERDANA MENTERI. MALAS LAH AKU NAK SAMBUNG LAGI NANTI AKU PULA SAMA GILA. CUMA AKU NAK TANYA ......

SEMUANYA INI ADALAH KONSPIRASI UMNO. SEMUANYA DILAKUKAN OLEH UMNO UNTUK MENJATUHKAN DAN MEMALUKAN ANWAR????. PERLUKAH UMNO SEMUA INI  UNTUK  MENAFIKAN ANWAR SEBAGAI PERDANA MENTERI ???? HUH.... HEBAT KE ANWAR INI. SEORANG PELAJAR SASTRA YANG   YANG MENJADI PAKAR KEWANGAN  NEGARA DAN TOKOH AGAMA. oleh TepakBersulam.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts