Tuesday, March 12, 2013

Blogger Tulang Besi tak ada telur lawan ngan pompuan. Dia marah wartwan tanya soalan kepada Azlan yang buat PC. Gila ke, bukan ko yang punya PC?????


Aku pun tak faham apahal 'Tulang Besi' ni nak marah sangat kepada wartawan dari AgendaDaily yang bertanya samada Bapa Saiful, Azlan berani atau tidak bersumpah laknat untuk buktikan dia benar? 

Bro , baru berapa hari jadi blogger, apa ingat bila kita jadi blogger semua blogger kena ikut dan setuju dengan apa yang kita setujui. Ko ingat semua blogger akan report sama yang ko report. Sudah lah Anwar kurang ajar dengan reporter. Ko pun nak kurang ajar , apa hal. Suka hati lah reporter nak tanya apa. Dia bukan tanya ko nak buat sumpah laknat tak , laknat wei... dia tanya Azlan bapa Saiful  bukan ko laknat. 

Kalau kjo nak tunjuk hebat ko , ko tulis lah hentam reporter tu kat blog ko. bukan secara fizikal. Lagi pun reporter tu pompuan , kalau ngan aku aku rasa kepala ko dah pecah aku baling dengan kemera. Ko sebenarnya tak ada telor lawan ngan pompuan. 

Wartawan itu tanya  Azlan yang buat PC, bukan ko yang buat PC. Kalau ko buat PC orang akan tanya ko sapa ??? ha nak cari jalan glamour ke ???



  Adegan sergah wartawan wanita Agendadaily (Noor Hasilah) adalah gara-gara geram apabila wartawan tersebut bertanya kepada Azlan sama ada beliau berani tidak bersumpah laknat untuk buktikan dia benar :
Jawab soalan berkenaan, Azlan kata dia tidak mahu sumpah kerana anggap ia tidak bawa apa-apa makna.

Hairan apa salahnya tanya soalan berkenaan.Ini kerana itu antara jawapan yang semua orang nak tahu dari Azlan.

Ia adalah natural question yang patut ditanya oleh mana-mana wartawan mengenangkan Saiful sendiri dulu sudah sumpah laknat di dalam masjid Wilayah Persekutuan kerana dakwa benar Anwar liwat dia Ketika itu Azlan duduk disebelahnya.

Apa ke halnya si Tulang Besi Urat Dawai ini nak melatah macam orang sawan mabuk todi. Soalan lojik pun tak boleh tanya ke?

Selain angin pada wartawan Agendadaily dia juga mencerca Utusan,TV3 dan Berita Harian.

Amukannya itu hanya terhenti bila disabarkan oleh seorang yang berada dekat situ. Kebebasan media jenis apa yang kau orang belajar ..ekkks ~ AgendaDaily

Bapa Saiful tak berani bersumpah pulak dah..dulu dia yang beria ia suruh Saifol Sumpah. Apalah laknat sangat ko ni  Azlan. Ko dah tak ada duit ke nak makan..... sampai gadai maruah. Aku harap ko tidak akan buat laporan polis nanti kata diliwat.



1 comment:

  1. http://malaysiabangkit.blogspot.com/2013/03/sebarkan-anwar-penipu-terbesar.html

    JIKA SUDI, MOHON ADMIN pautkan link blog MB di blog tuan...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts