Thursday, March 7, 2013

UNIT AMAL PAS :: Mana mereka dapat kuasa POLIS dan RELA

Benteng uatama PAS , tapi masa rusuhan saja lah...

Persis seorang angita keselamatan , mana datang kuasa mereka ini ?

Siapa aja boleh jadi unit amal PAS

Siap jaga lalau lintas macam Bandara Raya .Rela dan Polis Trafik ??? pakai baju trafik lagi ..
Bila ada saja ceramah Fitnah PAS kita akan melihat anak anak muda yang pakai barrey merah dan vest Unit Amal PAS akan menjaga lalu lintas dan memberhentikan kereta sesuka hati mereka. Bila ada keramaian dan juga majlis Majlis PAS kita akan lihat Unit Amal PAS akan bertindak bagaikan Polis dan Rela cuma mereka belum boleh buat sekatan jalan dan periksa cukai jalan dan lesen saja.
 
Sewaktu rusuhan BERSIH mereka mengambil alih tugasan polis dan sewaktu merempuh Dataran Merdeka mereka mengambil alih tugasan penganas Sulu. Kini kita dapat lihat mereka dimama mana saja menjaga progtram PAS mangantikan Rela dan Polis. Mana diorang dapat kuasa ini ? Siapa yang bagi mereka tauliah dan kuasa ???
 
Malangnya apabila NGO dan juga pertubuhan pertubuhan menghantar wakil ke  GAZA dan ketika darurat di Lahad Datu' mereka tidak  pula kelihatan.

1 comment:

  1. aku pun perasan jugak...langau2 ni berlagak mcm depa tu pegawai mcm polis jugak..sepatutnya perkara ni di beri perhatian..

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts