Thursday, March 21, 2013

Salleh Yaacob kawin 4 berani kena kutuk ngan peminat takut !! Apa ra.....

Isu Video Kutuk PR: Salleh Yaacob Kecewa, Umum Bersara Dari Dunia Hiburan – Terbakor

Isu Video Kutuk PR: Salleh Yaacob Kecewa, Umum Bersara Dari Dunia Hiburan 


Terlibat dengan agenda politik memang boleh membunuh karier seseorang artis itu jika tersilap langkah, terbaru Salih Yaacob telah nekad untuk terus bersara dari dunia hiburan.
Keputusan itu di’ambil beliau kerana timbulnya sebuah video dalam siri Bangkang Dari Longkang yang menampilkan dirinya bersama Nabil Ahmad yang mempersenda hak rakyat untuk memilih kepimpinan mereka.

p/s : Nasihat kami, yang tak seberapa ini, jika seseorang artis itu mahu masuk bidang politik, lupakan bidang seni. Benar ianya terpulang kepada artis tu nak berpihak kepada parti mana tapi bidang politik ni sangat kuat badinya tau. Dan kerjaya artis bergantung kepada peminat. 
 Isu Video Kutuk PR: Salleh Yaacob Kecewa, Umum Bersara Dari Dunia Hiburan - Terbakor
“Saya sangat kecewa dan meminta maaf kepada peminat,” ujar Salih Yaacob kepada Utusan Malaysia baru baru ini.
“Saya mengambil keputusan untuk tidak akan lagi terlibat di dalam bidang hiburan selepas ini. Soal kerjaya sebagai penyampai radio pula saya serah semuanya kepada pihak pengurusan”
Sinar FM tempat di’mana Salih Yaacob bertugas sebagai penyampai juga menerima tempias apabila di’ugut boikot oleh peminat yang kecewa dengan penampilan penyampai mereka dalam video tersebut.

Blah lah salleh Yaacob , tak ada tloq takut ngan peminat. Takut ..kenapa  buat ??? untuk bangsa dan agama pun takut . Tabik Nabil..Gentelman.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts