Sunday, March 3, 2013

APAKAH TUDUHAN KONSPIRASI LAHAD DATU KEPADA UMNO JUGA BERJAYA TIPU RAKYAT SEPERTI TUDUHAN KONSPIRASI LIWAT DAHULU ?

Sebelum tercetusnya peristiwa Lahad Datu , tentu kita ingat Anwar selalu saja  mempermosikan bekas PEGAWAI TERTINGGI TENTERA bersama mereka. Rupa rupanya ada udang disebalik batu dan inilah selalu  yang Anwar lakukan dalam tektik tetik penipuan licik beliau,

Kini baru kita sedar , promosi Pegawai tertinggi tentera  ini sebenarnya untuk menutup penglibatan beliau dan mahu menggunakan  Pegawai tertinggi tentera  ini untuk menutup kerjasama  beliau dengan  tentera Sulu ini.

Akhbar Filipina telah mendedahkan bahawa Anwar terlibat dalam serangan  Tentera  Sulu ini dan sehingga hari ini Anwar hanya menggunakan  tektik lamanya mengatakan ini adalah drama dan perancangan UMNO.

Keadaan bertambah rumit hari ini apabila dua  angota Komando Polis Diraja yang terkorban dan tercedera dan kemungkinan ada lagi yang  akan terkorban untuk mempertahankan  tanah air yang diserang atas kemelut yang dicipta oleh manusia gila yang gilakan kuasa dan jawatan Perdana Menteri.

APAKAH KALI INI PENIPUAN ANWAR DENGAN MENUDUH KONONYA INI KONSPIRASI UMNO YANG TELAH MENGORBANKAN WIRA NEGARA AKAN DIPERCAYAI RAKYAT LAGI SETELAH BERJAYA MENUDUH UMNO DALAM KONSPIRASI LIWAT. LANGIT TIDAK SELALU CERAH TUAN ANWAR.  Oleh TB

1 comment:

  1. Reuters dan kerajaan Manila sudah mengesahkan siapa pengkhianat negara yg sebenar, sanggup huru-harakan negara hanya inginkan kuasa politik. Patutlah takde sorang pun pembangkang yg kutuk tindakan tentera Sulu. Memang dasar anjing bajingan...pergi mampus dgn pembangkang.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts