Tuesday, March 19, 2013

Saman Homoseksual RM 100 Juta - Permohonan Maaf Papa Gomo Kepada Anwar Ibrahim




Untuk makluman Dato Sri Anwar Ibrahim hari ini saya telah pun terpancut kerana sekian lama air saya tertunggak menantikan saman dari Dato Sri. Tak disangka hari ini ianya keluar terpancut melimpah limpah dengan amaun RM 100 juta dari Anwar Ibrahim.

"Datuk Seri Anwar Ibrahim memfailkan saman ke atas blogger pro-Umno, Papagomo yang menyebar gambar lucah menyerupai Ketua Umum KEADILAN di rangkaian media sosial.

Anwar“Saya telah arah pasukan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yang mempunyai kaitan rapat dengan Umno,” kata Anwar di twitter hari ini."

In the letter of demand sent today, Dato’ Seri Anwar’s solicitors have demanded that the blogger Papa Gomo withdraw his malicious allegations, apologize within 48 hours from today, and pay damages in the sum of RM 100 million."

Permohonan Maaf saya :

Salam sejahtera kepada Dato Sri Anwar Bin Ibrahim Ketua Umum Pakatan Rakyat. Saya dengan ini memohon maaf diatas ketelanjuran saya yang menyebarkan gambar gambar berbentuk separa lucah kepada rakyat. Saya benar benar memohon maaf diatas kebiadapan saya ini yang mencerca Dato Sri dan melabelkan Dato Sri sebagai pengamal Homoseksual.

Dengan permohonaan Maaf ini saya harap agar Dato Sri dapat balik menarik saman RM 100 juta yang difailkan keatas saya kerana saya orang susah, tidak ada duit sebanyak itu untuk membayar saman Dato Sri. Lagipun saya terpaksa menanggung 5 orang adik adik saya yang masih lagi bersekolah manakala ibu saya tidak sihat dan bapa saya pula tidak berkerja.

Apa sekalipun Dato Sri, saya juga dengan ini memberikan amaran buat Dato Sri untuk menarik balik saman tersebut dalam masa 48 Jam kerana jika Dato Sri tidak menarik balik saman tersebut serta membuat permohonan Maaf kepada saya maka saya dengan ini tidak akan teragak agak untuk mendedahkan lebih banyak paparan video Homoseksual Dato Sri untuk tatapan rakyat.














Saya juga nak menegaskan disini bahawa paparan Gambar gambar diatas ini adalah sebahagian daripada aktiviti mingguan Dato Sri dalam menjalankan kerja Homoseksual mebelasah Jubor jubor lelaki terutamanya anak muda.

Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.



Saya juga tertanya tanya mengapa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak menyaman saya, Dato Eskay sejak pendedahan Video Seks Dato Sri dan China Doll tersebar. Mengapa dalam isu video seks China Doll Anwar Ibrahim tidak menfailkan saman keatas Dato Eskay yang terang terang bersumpah serta menyatakan bahawa Dato Sri merupakan lelaki didalam video tersebut yang membalun Pelacur China itu?

Akhir sekali saya nak menyatakan bahawa saya memohon Maaf kepada Dato Sri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Dato Sri agar rakyat mengetahui kebenarannya. Rakyat tidak mahu pemimpin jijik sepertimana manusia bernama Anwar Bin Ibrahim.

Buat Anwar Ibrahim, saya mengikut jejak langkah Tun Mahathir idola saya:

Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad enggan memohon maaf kepada bekas timbalan, Anwar Ibrahim dan menolak tuntutan RM100 juta (US$26.7 juta) sebagai ganti rugi kerana memanggil Anwar sebagai seorang homoseksual. - KLIIK DISINI


Klip Video Dalam Simpanan Papa Gomo : )
Anwar Ibrahim ingat tragedi Jubor Mahasiwa dikoyakkan beliau?
Percayalah bahawa Anwar Ibrahim tidak akan ingat kerana sudah
puluhan dan mungkin ratusan Jubor anak muda diratahnya.

Jadi dengan ini 48 jam tempoh diberikan untuk Dato Sri Anwar Ibrahim menarik balik saman dan membuat permohonan Maaf kepada saya. Jika tidak maka Bala yang dah mati tu akan menimpa Dato Sri Anwar selepas 48 jam bermula dari jam 4 petang ini.

Psssttt... Lawan tetap Lawan.... U Ulang Lagi I saman U...hua Hua hua

sumber

1 comment:

  1. RAKYAT DAH TAK PEDULI TU SEMUA. YANG PENTING RAKYAT TAK MAHU LAGI PEMIMPIN UMNO YG RAKUS BAHAM DUIT RAKYAT.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts