Tuesday, March 26, 2013

Jangan layan khabar angin Khairy MB baru Negeri Sembilan.

Desas desus yang mengatakan bahawa Khairy Jamaluddin akan menjadi menteri besar Negeri Sembilan baca sini kerana  YAB Dato' Seri Utama Haji Mohamad Haji Hasan akan di bawa oleh Perdana Menteri ke Kabinet tidak perlu diangkat pusing oleh rakyat Negeri Sembilan.

Seharusnya Rakyat perlu memberikan  tumpuan dan yang utama, perlu diutamakan dahulu. Kita perlu berikan tumpuan kepada Pilihanraya Umum dahulu bukan menentukan siapakah Menteri Besar Negeri Sembilan. MB yang ada ini sudah cukup untuk mentadbir Negeri Sembilan.

Jika apa yang mereka cuba sebar ini  benar bermakna kerahsiaan kerja DS Najib longgar dan rahsia mudah  bocor. Mana kita tahu siapakah calon yang diplih dan mana kita tahu Khairy bertanding di parlimen atau masih bertanding  dan mana kita tahu  Dato Seri Utama Haji Hasan akan bertandung di Parlimen.

Apakah kita sudah tahu siapa yang akan digugurkan atau siapa yang bertanding di kerusi mana.Jika ada  sesiapa yang meramalkan siapa yang menjadi Menteri Besar ,siapa yang jadi menteri sekarang , ini tentu ada yang tidak kena, Tentu yang menulis ada agenda  mereka tersendiri YANG  HANYA MEREKA SAHAJA YANG TAHU DAN FAHAM.

 Sebaiknya kita tak perlu layan artikel sebegini dan ayuh marilah kita berikan penuh tumpuan kepada PRU13 ini supaya BN menang besar. Artikel ini seolah olah mahu menbunuh  Khiary Jamaluddin. Seharusnya mereka ini mensasarkan pembangkang  sewaktu  yang kritikal ini byukan melagakan sesama orang orang UMNO. Tak perlulah cuba mengharu birukan Politik di Negeri Sembilan.

TB : RAKYAT MASIH MEMERLUKAN KHIDMAT TOK MAT DAN DIA DISAYANGI OLEH RAKYAT MARHAIEN DI NS.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts