Thursday, March 14, 2013

TIAN CHUA DITAHAN BAWAH AKTA HASUTAN!!! Jom perwira ku kita ramai bawa telor busuk.


Bagi SH, kesimpulan terhadap Si Tian Chuak ni mudah je. Lain kali buat kerja tu biar la pakai otak sikit. Jangan la asyik nak pakai Kepala Lutut je!!!

Lain kali, kalau nak buat apa - apa kenyataan, fikir dulu sebelum bercakap. Bila dah kena macam ni, baru la nak salahkan orang itu ini. Yang dia BONGOK sangat cari penyakit tu apa pasal!!! Sendiri bikin, sendiri tanggung la woi!!!
Akibat dari kenyataan yang menuduh peristiwa berdarah di Lahad Datu Sabah sebagai sandiwara, Naib Presiden Keadilan Tian Chua akan didakwa dibawah Akta Hasutan.


Kes Tian Chua dilaporkan akan dihadapkan ke Mahkamah Jalan Duta pada pukul 9 pagi esok. Ini disahkan sendiri oleh Timbalan Ketua Penerangan AMK Malaysia, Rozan Azen Mat Rasip didalam laman Twitter beliau sebentar tadi.

Rozan juga menyeru seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keadilan supaya hadir beramai-ramai bagi menyatakan sokongan kepada Tian Chua demi menegakkan kebenaran.




Naib Presiden Keadilan tersebut sebelum ini dengan pantas mendakwa insiden pencerobohan di Lahad Datu Sabah merupakan sandiwara Umno walaupun pada ketika itu ia telah mengorbankan 2 nyawa anggota Komando Vat69.

Tian Chua juga dilaporkan sebagai berkata bahawa semua peristiwa di Lahad Datu hanyalah semata-mata strategi Najib Razak untuk menangguhkan Pilihanraya Umum ke 13.

Sehingga kini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat keatas pemimpin PKR tersebut dan kemarahan rakyat Malaysia terhadap Pakatan Rakyat semakin menebal dengan tindakan biadap beliau.

4 comments:

  1. RM sejuta telah terbayang akan masuk poket tian chua.sebab tu dia tak heran dengan mahkamah,polis,tentera apa lagi rakyat,

    ReplyDelete
  2. jom ramai2 bw telur busuk besok kita kasi utk pegkhianat negara ni...

    ReplyDelete
  3. KO NI NK JADI PENGKIANAT BANGSA KE ROZAN

    ReplyDelete
  4. tian chua sama macam kuan yew

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts