Thursday, July 5, 2012

Lim Guan Eng kata dia bukan macam Chua Siow Lek : betul lah Lim Guan Eng hanya patuk2 ayam saja adik sudah muntah !!

Betty isteri dah tak bau sabun lagi.
Chai Hong Girl Freind, hu ada bau sabun lagi
Ingat YB Melayu dan YB PAS saja yang ada nafsu bila melihat perempuan cantik dan licin sikit dahi, rupa rupanya YB DAPig juga ada nafsu. Tapi kalau  kita bandingkan  gambar antara isteri dan juga Girlfreind  Lim Guan Eng , usia hampir sama dan mungkin kalau muda , muda sikit saja Girlfreind dia. Tapi kalau dari segi seri , rasanya berseri lagi Girl freind dia , masih ada bau sabun lagi kalau nak bandingkan isterinya.

Mengamuk sakan isteri Lim Guan Eng si Betty ini bila rakyat mahu tahu pasal hubungan suaminya dengan wanita sepejabat si Chai Hong.Tak tahan terus keluar dari dewan dan meninggalkan dewan bila disoal tentang hubungan suaminya dengan GF sepejabat.Mungkin dia rasa terhina sebab dia ok lagi dan masih ada bau sabun lagi sikit sikit. Cuma mungkin lantunnya kurang sikit saja kot.

Skandal ini panas wei.memanglah rakyat mahu tahu cerita  LGE Gate ini. Ialah lah hari hari sama kerja, celik mata hanya dipisahkan dengan waktu mandi dan dalam perjalanan ke pejabat sahaja. Selepas itu mereka sudah bersama. Rakyat mahu tahu , bawah meja LGE di pejabat ruangnya besar atau tidak. Apa salahnya , bukan  Lim Guan Eng mati pucuk. Biarkanlah dia mahu mendirikan tokong baru kalau dia mampu  adil, Pahala untuk dia.

Terbaru LGE menafikan skandal dan beliau berkata beliau bukan CSL. Huh sekurang kurangnya  CSL Genttelman mengaku dan bertangungjawab mengaku perbuatannya. Tapi kalau LGE kata dia bukan kuat macam CSL , itu ada kebenarannya.patuk patuk ayam saja sekejap adiknya sudah muntah. CSL bukan macam Anwar Ibrahim mahupun LGE yang takut bini  takut nak mengaku. Kesian GF diorang.
baca ini. 
Oleh : TB


Jom jadi Freinds  TB  di page TB , hanya klik like di sini

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts