Thursday, July 12, 2012

Gambar ABBY Abadi di perhimpunan ISA - SAH ABBY kini ahli PAS

ABBY Abadi turut serta dalam satu perhimpunan aman membantah Akta Tahanan Dalam Negeri (ISA) di depan Kem Tahanan Kamunting, 8 Julai 2012 yang lalu.


Siapa sangka, seorang anak seni yang barangkali difikirkan hanya gagah dan tegas di layar perak memegang watak Inspektor Aliza, rupanya juga berani di dunia realiti. Beginilah  caption yang ditulis oleh blog blog pembangkang. Sah lah Abby Abadi kini adalah ahli PAS . Abby Abadi yang kini dikatakan insaf dan mencari jalan Islam menjadi  boneka lebai lebai PAS untuk berkempen menggunkan kecantikan dan juga status jandanya. Cantik ke minah yang dah berkali kali Janda ini. Minah ini sebelum menikah dengan Norman sebenarnya janda tetapi menyorok statusnya sebagai seorang janda. Tujuan masuk PAS bukan sebab sudah insaf tetapi mahu membalas dendam kerana Norman Hakim adalah ahli UMNO.


Aduyaiii kenapa tak ramai orang ini, buat malu aku aja, Jurugambar ambil gambar close up supaya aku tak malu.
ISA perlu di mansuhkan jika tidak dia  nanti  sampai bila bila akan menjadi pengarah FELDA dan ADUN Batang Pinang. Eh bukan ke...ADUYAIIIII ..MALUNYA AKU. APA ITU ISA HA ...Maaf lah saya  sendiri sebenarnya  kurang arif mengenai ISA ini dan saya dipanggil untuk berdemo kerana saya di bayar RM8 ribu. Sapa tak nak beb........
Aduyai...... hebat hebat aku ni sekarang, ada tak lagi laki laki yang mahu  gunakan padang samurai lagi aku nak ikut...

Nasib Baik Bibi dah sapu dia  kalau tidak aku lah yang akan goda dia , ensem juga mamat tuh.






1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts