Thursday, July 12, 2012

ORANG SELANGOR DAH JADI ORANG KELANTAN MINUM AIR KARAT - GAGAP OIIII


Memang aku bukan dilahirkan di Selangor tapi 3/4 kehidupan aku adalah di Selangor yang di kuasai oleh Barisan Nasional sebelum ini. Baru penggal ini aku duduk di bawah kerajaan pembangkang yang aku sendiri tidak tahu sama ada PKR atau DAP,  yang aku tahu pastinya bukan PAS. Apa yang aku tahu PAS hanya melukut di tepi gantang yang menumpang kuasa kerajaan yang hampir hampir kapir.

Macam mana aku tak  hampir kapir apabila  tumbuhnya rumah urut bagaikan cendawan busut yang naik selepas hujan. Di sekitar tempat aku saja lebih dari 10 buah rumah urut yang membawa masuk perempuan perempuan dari negeri China. 

Kalau aku tipu eloklah orang masjid di Seri Gombak hubungi aku . Aku tahu mereka tahu nak cari aku kalau diorang datang ke surau tempat aku berjemaah. Aku boleh bawa mereka tapi dengan syarat , jika apa yang aku cakap ini betul , ada perempun Cina yang menawarkan urut bola Ping Pong , orang masjid ini mestilah balik jalan kaki telanjang. Jika tidak aku yang akan balik jalan kaki telanjang. Kenapa orang Masjid dan JAIS tidak mengambil tindakan.

Aku ada banyak yang mahu aku dedahkan, biar aku lakukan satu persatu. Terutama tentang masjid aku yang kini dikawal selia oleh orang orang PAS. Tak apa kita lakukan perlahan lahan dan satu persatu.

Tapi dalam tulisan ini aku sekali lagi mahu mencabar. Kali ini Menteri Besar Selangor agar datang ke tempat aku dan lihat sendiri dengan mata kepala. 

LIHAT APA? LIHAT AIR BEB , BUKAN AIR MANI ...AIR MINUM . AIR DIKAWASAN RUMAH AKU SUDAH KARAT MACAM AIR DI KELANTAN. BASUH BAJU PUTIH JADI WARNA KARAT DAN KAMI SEKARANG TERPAKSA MINUM AIR BOTOL.

KHALID GAGAP wei..korang buat apa. mana dia punahsihat ekonomi hebat ko. Anwar Ibrahim yang memunah kan Selangor. Bila dia mahu pulangkan 3 billion duit rakyat.  Khalid korang ni buat apa. Tak kan lah hari hari duk hadap muka Faekah. Tak kan nak bagi Faekah seorang yang kaya.

 Aku belum lagi mahu bercerita pasal sampah . Aku hanya mahu bercerita pasal air. Ini tahun 2012 bukan 1002. Kenapa air berkarat. APA GUNANYA BAGI AIR SATU TONG FREE TAPI KENA BUANG 10 TANGKI AIR. APA NAK JADI DENGAN  KERAJAAN  PR SEKARANG. BETULLAH APA YANG DILAUNG LAUNGKAN OLEH NOH OMAR DALAM TV. KINI KAMI YANG MERASAKAN KEPERITAN MINUM DAN MANDI AIR KARAT. LIHAT BUKAN AKU SAJA YANG  KOMPLAIN BACA INI

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts