Monday, July 16, 2012

Pok Nik :: Guna lah saki baki masa yang ada untuk amal ketika pulang nanti : dunia biarlah orang muda uruskan !

Aku kadang kadang tak faham , macam mana orang boleh sokong PAS jika  mereka benar benar mahu ke jalan Allah SWT. Bagi aku PAS hanya lah sebuah parti yang mana kebanyakkan pemimpin mereka memakai baju fesyen labuh dan bertutup kepala dengan berbagai bagai fesyen ketayap.

Dulu mereka selalu buat sembahyang hajat , di stadium ataua di tanah lapang dan di mana mana  mereka akan ada kan sembahyang hajat kerana ketika itu demonstrasi jalanan  adalah budaya PKR. 

Macam macam yang mereka hajati. Mereka akan berdoa dan memohon petujuk dari Allah swt. Kalau dah beribu yang memohon kepada  Allah SWT. "Ya Allah ya tuhan ku berikan lah aku petunjuk sama ada betul atau tidak Anwar Ibrahim ini kaki meliwat seperti tuduhan yang di sabitkan kepada beliau. " pohon mereka . 

Tak lama lepas itu Allah SWT berikan petunjuk , seorang   budak Saiful membuat aduan bahawa dia di liwat. itulah petunjuk yang Allah swt tunjukkan kepada mereka  , malangnya mereka enggan pula menerima petunjuk yang diberikan oleh Allah SWT kepada mereka yang dipohon oleh mereka.

Sekarang ini mereka sibuk berdemonstrasi pula, lepas Kuning , Hijau lepas tuh Oren. Apa maslah dengan PAS ini. Bukan hal mereka pun mereka akan berdemonstrasi. Bersih 1.0  2.0  3.0  lepas tuh bila nak masuk bersih 4.0 mereka sudah tak berani. Buat pula himpunan hijau. lepas tuh Oren. Apa matlamat mereka buat himpuann hijau pun mereka sendiri tak tahu, ianya di ilhamkan oleh Nik Aziz sebab dia tak boleh tidur malam kerana melihat lauatn ombak merah di Stadium Bukit Jalil,

Lepas tuh mereka buat pula himpunan Oren untuk bantah peyenaraian Felda , Apa ada kena mengena dengan diorang sampai paksa ahli PAS buat demo mewakili orang PAS. Orang FELDA sendiri buat demo tak bagi mereka berdemo bagi pihak FELDA.

Yang best demo punya demo tenguk  tenguk negeri  kerajaan PAS yang banyak sapu saham FELDA itu. Malu muka Nik Aziz bila didedahkan, tak cukup kain pelekat nak suruk muka dia suruk bawah ketiak bininya. 

Kat atas itu ada lah surat arahan dari pejabat PAS meminta ahli PAS pergi berdemo menggantikan orang FELDA sebab orang FELDA tak mahu berdemo. Sungguh memalukan BERSIH 3.0 gagal , himpunan hijau gagal. Himpunan Oren gagal. 

Macam ni lah : Nik Aziz tak ingat  nak bersara ke untuk gunakan saki baki masa untuk buat amal jariah.   :: TepakBersulam

1 comment:

  1. Salam tuan. Mohon linkkan blog saya di blog ini. eddyjugaks.blogspot.com (gossip rakyat). saya telah pautkn blog tuan diblog saya. TQ

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts