Monday, July 9, 2012

Pembangkang tentu anggap kematian ini sama dengan kematian Ibrahim Libya


Pihak Polis sekali lagi akan dikecam oleh pembangkang apabila menjalankan tugas menyelamatkan nyawa nyawa petugas dan tetamu di JPM apabila lelaki dan pasangan nya membawa pedang samurai hilang akal dan mengamuk di JPM. 

Sepasang lelaki dan wanita yang masuk ke JPM sambil bertakbir dan mahu gulingkan kerajaan bersenjatakan pedang samurai terus menyerang Kompleks B, Jabatan Perdana Menteri Putrajaya . 

Lelaki berkenaan cedera di tangan kanan, manakala pasangannya di paha kiri apabila anggota polis terpaksa melepaskan tembakan kepada mereka setelah bertindak memecahkan kereta kancil dan kereta Waja. 

Anggota polis yang tiba di tempat kejadian cuba memujuk pasangan tersebut bagaimanapun gagal memaksa tembakan dilepaskan. Tentu sekali pihak pembangkang akan merasa tidak puas hati dan sudah ada yang menganggap lelaki berkenaan sebagi al Syuhadah seperti mana peristiwa yang berlaku kepada Ibrahim Libya di Memali sebelum ini.

3 comments:

  1. Pe lagi PAS. Ada peluang nih. Boleh buat Kutipan Derma Mangsa JPM. Banyak leh dapat duit nih. Leh buat kat semua masjid dan surau.

    ReplyDelete
  2. cepat2 Pas pungut derma atas nama membantu kepada keluarga simati... yg syahid

    tapi jangan songlap macam kes memali dah lee...

    ReplyDelete
  3. sudah pasti akan disonglap macam memali..huhu

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts