Tuesday, July 10, 2012

RONNIE MENGAKU GAGAL DAN BERI ALASAN KEGAGALAN MENANGANI SAMPAH :: SAMPAH PUN TAK BOLEH SETTEL KA??? HA YA....


Ronnie mengaku kegagalan kerajaan negeri menyelesaikan masalah sampah di Selangor dengan alasan kononnya wujud unsur sabotaj bagi mengagalkan kerja kerja mengutip sampah di negeri ini dengan menghalang lori dan mengancam pekerja.

Ronnie lu jangan tipu lah Ronnie , di tempat gua mana ada orang ancam lori atau pekerja. Kerajaan lu gagal laksanakan tugas. Sampah pun lu orang tak boleh nak settle inikan janji janji yang lain. LEMAH SUNGGUH KERAJAAN PKR KERANA GAGAL MENYELESAIKAN MASLAAH SAMPAH SEJAK MULA  MENGAMBIL ALIH PEMERINTAHAN. MACAM MANA NI SAMPAH PUN TAK BOLEH SETEL.

Katanya kerajaan negeri selalu memantau dan talian khas disediakan . hah apa guna pantau kalau kerja kerana memungut tidak dilaksanakan dan apa guna talian jika tidak ada  pekerja dan lori untuk mengangkat  sampah. 

Dulu sewaktu kerajaan BN , masalah ini tidak timbul langsung kerana kerajaan  BN lebih hebat dari kerajaan PR. Ronnie ..apa juga alasan kamu , rakyat tidak  peduli, kami mahukan SAMPAH DI ANGKAT SAJA , TAK FAHAM KE............????

1 comment:

  1. aku ingat hujung 2012..isu ni masih belum settle..huhu kesian orang selangor..tak pasal2 dipanggil selangor darul sampah..huhu

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts