Wednesday, July 11, 2012

Siapa, kenapa dan siapa dalangnya sehingga Khalil terbunuh ?? sila baca lebih lanjut.


Siapa sebenarnya bertanggungjawab atas serangan oleh Imam Mahadi dari Malaysia Allahyarham Khalil Afendi, Kini semua membeku dan membisu malahan ada yang cuba mahu mencuci tangan  dan menyangkakan bahawa polis Malaysia bodoh tak boleh nak menjejaki  apa yang sebenarnya berlaku.

Mustahil kerja ini tidak ada perancangannya , mustahil tidak ada orang lain disebalik serangan imam Mahadi ini. Siapa yang berada disana ketika kejadian berlaku. Di fahamkan ada bloggers pembangkang yang  merakam akan insiden ini, Kenapa ???

Kenapa blogger pembangkang seperti Milo Suam terpaksa berhempas pulas menyediakan alasan kononnya si mati ini adalah pemuja Mahathir dan menghina Nik Aziz. Bukan kah ini telah diperbincangkan sebelum bermulanya serangan???  wahai  blogger Milo Suam. Aku tidak menuduh kamu walaupun hati aku berat mengatakan bahawa kau yang mahu lebih menonjol dari blogger lain yang menyokong Nuar.

Kita tunggu saja sehari dua ini dan kita tenguk lah siapa yang akan di angkut. Milo Suam ke anak sungai derhaka ke??? yang pasti nya bukan budak budak blogger Chegu Bard yang langsung tak ada isi. Yang asyik menulis memuji Chegu Bard, macam puja Ayah Pin.

Kami tahu harapan mereka agar isu ini dapat membakarkan semangat rakyat untuk bangkit menentang kerajaan apabila kematian ini disiarkan dalam blog mereka. Namun ini tidak berlaku. Khalil Afendi bagaikan dikuda kayu oleh golongan yang tertentu. Selagi perancangan gagal membangkitkan tentangan rakyat terhadap kerajaan mereka akan terus merancang untuk menggulingkan kerajaan dalam operandi hampir serupa  dengan ini.


Walupun isu ini masih samar insyAllah kami akan terangkan isu ini dalam masa terdekat. Kita tunggukan update seterusnya.

3 comments:

  1. Pancung? Imam mahdi? Mcm terikut2 ceramah Ostad Badrul 3 pagi je..

    ReplyDelete
  2. ha...ha....chegu Bard....pada kebiasaannya dari dulu lagi...dia suka komen diri sendiri tapi letak nama org lain....yang sibahalul lain tak perasan....komen sama....bard....bard...tak habih habih pengotor.

    ReplyDelete
  3. Tak payah nk putar lah kata dia penyokong Mahathir. Well plan dan akhirnya dia mati katak

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts