Sunday, July 15, 2012

NORYN AZIZ ARTIS JAZZ PULA MASUK PAS !! HA HA HA MASUK LAH




Sure tak lama lagi Noryn kata , saya dah insaf dah taubat , kalau dulu semasa bawah kerajaan BN saya ni perangai tak baik sikit , sekarang saya sudah insaf dan kembali kepada Islam dan join kawan kawan ikut ke pentas seperti Imam dan ulamak Bob Lokman, Ustazah Abby dan ustazah Aishah serta Ustaz Hairi Othman. saya mereka bayar sama macam Abby juga.Hebat PAS sekarang ada ramai artis dan cuba menandingi artis dalam UMNO. Tapi kebanyakan Artis pencen yang sudah tak laku. Kalau Abby Abadi ustaz Azhar Idrus yang kuat mencarut dan maki hamun tu syok :: Nory ni boleh lah bagi Husam Musa impit. Hj Hadi tak yah sibuk lah , perut buncit.

NAK TANYA SIKIT : BILA NAK TUKAR NAMA TAK KAN MASUK PAS PAKAI NAMA NORYN TUKAR LAH SITI KHADIJAH KE...HAWA KE JANGAN TUKAR WAN AZIZAH DAN LATIFAH KOYA DAH LAH.
korang nak jadi Ninja Turtel pun jadi lah , jangan bawa pedang samurai dah lah...

10 comments:

  1. Mampus la kau ni.. org nak berubah jadi baik kau gi kutuk2.. bodoh betul la..

    ReplyDelete
  2. ha ha jadi baik ke????? ke jadi ejen syaitan..

    ReplyDelete
  3. Allah awat lah hampa ni cetek ilmu sgt ker kurang ilmu agama ?huh rmi btol yg bengap asal msk pas jer dbayar ..pas bkn mcm umno yang nyatanya rasuah da sebati dgn mereka..tak takot dosa ..Allah aku dgn korang ni sgt bengapppp

    ReplyDelete
  4. berapalah agaknya umno bayar kan ..dpt rasuah jgk kerrr

    ReplyDelete
  5. HAI..APO HAL E NI..?

    KATO NAK PERTAHAN BUDAYO MELAYU & ISLAM?

    TAKKANLAH DEK DAPEK MASYUUUUUUUK SIKIT,
    SAMPAIKAN KRITIK GILA DGN ORANG YANG NAK JADI LEBIH BAIK...

    CAGHIKLAH MODAL LAIN YANG LEBIH POWER SIKIT..
    INI TAK PEDULI NILAI MURNI.
    ASALKAN MASYUUUUUUUUKKK.

    ReplyDelete
  6. alah..korang orang UMNO dengki la tu..org nk buat baik..lantak la xlaku ke pencen ke drpd korg yg dh tua bangka dok sokong umno yg mghalalkan maksiat...saham sampai akhirat korang tanggung la weh! nauzubillahimin UMNO

    ReplyDelete
  7. btul2..biasalh umno nih asal org masuk pas jer..ade jer modal nka dikutuk padahai org tu menuju kearah kebaikan.....umno ni takut jer sebenarnyeeee..

    ReplyDelete
  8. Wei, kau hina purdah tu apesal wei? Tu pakaian isteri nabi sallahualaihiwassalam.. Org nak brubah jgn nk busuk hati.. Kau suka erk dia tak ckup kain mcm dlu?? Semoga mendapat hidayah..

    ReplyDelete
  9. Ehh sapa yg fitnah dan suke mengutuk org yg nak menjadi baik itu adalah sesuai dgn yg bertanduk tu. Cube cermin...diri...bukan sifat hasut caci dan menidakan kebaikan itu adalh bertentangan dngn islam dan adalh sifat yg dimurkai...dan imej syaiton laknatullah....bwak mengucap saudara....dan balik tngak cermin mgkin dah menyimpang jauh. Bnyakan istighfar.....

    Berapa umur?tak risau ke kubur dah memangil...Tak takut ke.....?saudara2 diatas...please politik dibwah islam dan nabi muhammad saw adalh pemerintah tertinggii...

    ReplyDelete
  10. sudah2 la tu admin..nama isteri nabi pon ko nak hina..purdah pon ko nak hina..pegi la kaji sejarah islam..masih nak support umno knp..sampai aku pon ko tuduh sokong pas..tu la dia org terlalu fanatik dgn umno sampai tuduh hitler yg bunuh yahudi tu yahudi..dia org eropah nazi..bkn yahudi! harap kaji balik sejarah2 tu ye..tu la lain kali nak kutuk org cermin diri tu sikit ye..aku rasa hairie baca blog ni mesti dia sakit hati agaknya..siap la admin kena saman dgn hairie tu!

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts