Thursday, July 5, 2012

LEBAI PAS DAH INTIP NORA DANISH ::KALAU DAPAT U LA LA LA

Kalau dapat pujuk Nora Danish masuk PAS u la la la ..Abby semua tak main ah..jauh sikit. akan aku ayak Nora Danish ke hulu ke hilir , atas pentas bawah pentas belakang pentas kata lebai PAS ini. Kawin sama ana la... Ana boleh bagi Unta.... 5 ekor lah . Ana kasi 2 ekor kadam lah itu Mahpuss Al Bodo lah dengan itu Mat Sabun al Khalwat lah...

Naik lah pentas fitnah itu kasi tipu sikit, kasi buat muka , sudah taubat lah, masuk PAS. UMNO tak baik kerajaan tak baik lah.... PAS saja yang baik lah yang terbuka lah boleh terima artis lah...

Nik Aziz Haji Hadi tiap tipa malam boleh ikut ceramah lah, kita pergi naik keretapi lah , ana booking itu first klass punya , kita beli lah itu towel merah lah.

Aku belum habis tulis sudah 35 orang tenguk lah....banyak panaslah, sampai aku sudah tersilap lah, aku masuk gambar terus tekan publish lah... sekarang baru aku mahu tulis story lah....aku tulis sikit aku publish lah....

TAPI AKU TETAP PERCAYA NORA DANISH BUKAN BODO LAH..... DIA  BUKAN MACAM ITU DUA ORANG LAH........ DIA ADA MARUAH TAK SUKA ADA JANGGUT MACAM ITU LAH.......... 


3 comments:

  1. jando...masok lomak pun sodap

    ReplyDelete
  2. Eloklah PAS kini jadi parti artis-artis yang tak laku mencuci dosa. untung-untung boleh kahwin dengan lobai-lobai yang hari-hari makan ubat kuat seks...ish-ish-ish stim jer tengok lobai PAS tengok Aisyah, Abby Abadi...tobat jadi artis tapi tambah dosa maki hamun orang lain...Islam cara PAS.

    Ustaz Hairie Othman pun dah cuci dosa khalwat dan ringan-ringan dia masa di Langkawi 2006 dulu setelah cium tangan N.ajis.

    ReplyDelete
  3. ORG YG X LAKU MASUK TV JE MASUK PAS..CBUK JAGA HUTANG NEGARA.. LAKI SNDIRI X PNDAI JAGA

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts