Monday, July 16, 2012

Meletop ::: Hancur UMNO kali ini sebab Artis ini dah masuk PAS pulok doh..

Alhamdulillah kerana  Artis Yatt Hamzah mendapat hidayah dan hampir setengah jam  kepalanya terlekat di sejadah ketika melakukan solat taubat. Dia nampak jelas  setiap wanita yang  mendedahkan aurat di panggang api neraka. PAS begitu megah sekali dan di laman web mereka tertulis , meletop Yatt Hamzah sertai PAS. Huh sebenar nya aku nak tanya , siapa  Yatt Hamzah ni... dia chef ke pelakon ke  penyanyi ke atau .......... apa apa lah , PAS kata Artis. Maklumlah PAS  tengah kemaruk kumpul artis sekarang.

Yatt Hamzah, aku masih belum tahu lagi medium artis ini. Bersama dengan muslimat PAS  dan akan memberikan ceramah. Ialah  kebanyakkan artis yang masuk PAS ini insaf dengan perbuatan terkutuk mereka dahulu dan UMNO dan kerajaan dipersalahkan , seolah oalh PAS yang meneyelamatkan mereka sedangkan apabila mereka masuk PAS , PAS hanay suruh mereka naik pentas kutuk kerajaan dan pemimpin negara. Aku harap Yatt ini suatu hari dapat membuat solat taubat sekali lagi sebab tak salah buat solat taubat banyak2 kali dan aku harap kepala dia melekat lagi bila nampak jubo dia kena sula sebab tabur fitnah dan mengutuk pemimpin di atas pentas setiap malam dan makan duit Tin Milo hasil mengumpat dan mengeji.
korang nampak macam mana unit amal PAS tenguk si yati ini. Tudung ko  ni apa fesyen ni Yati , aku tgk mcm pakaian org kureenggg ah sikit,,,,

2 comments:

  1. yg ni ko nak komen lebih, artis lain yg langsung xpakai tudung ko xnak komen pulak?! bodo piang betul la admin ni.

    ReplyDelete
  2. pedulikanlah mereka2 tu.Kita jaga diri kita dan anak bini kita sendiri jgn tersesat sudah...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts