Tuesday, July 3, 2012

MONTOKNYA FASHA SANDA MENGANDUNG - BUKTI NYA

Ramai yang memperkatakan tentang Fasha Sandha kini sudah mengandung dan ini ialah kata-kata Fasha “Rezeki Allah. Lebih kurang seminggu pregnancy. Good news. Syukur Alhamdulillah,” Fasha Sandha ketika berkongsikan sekeping foto sebagai bukti kehamilannya bersama peminat, lewat malam tadi:
BACA SINI

10 comments:

  1. baru seminggu mana nampak lagi laaaa.....ini montok lain niiii....hahahaa

    ReplyDelete
  2. Nampak cam nak jadi Aishwarya Rai,menantu Amitabh Bachchan je...

    ReplyDelete
  3. Biasanya yg aku tau kalau setakat 2 atau 3 minggu kahwin...belum tau lagi mengndung..test air kencing masa tu masih x nampak lagi...lepas sebulan baru tau...Buat dulu kot????...Nth mcm2 artis ni...Geli aku tgk fasha ni.......kalau lawa x pa juga.

    ReplyDelete
  4. kalau setakat 2, 3 muinggu nikah mana boleh tau positif...buat dulu kot.

    ReplyDelete
  5. nie awl2...dah kena patuk...hehehehhe

    ReplyDelete
  6. SAPA XKENAL laki dia ni kwin cerai kwin cerai...tgoklah dia kwin lagi tu and cerai ngan bini dai FASHA tu

    ReplyDelete
  7. muka dye mcm kalihamp0t

    ReplyDelete
  8. ala dah namanya rezeki allah bagi... bunting pelamin kan.... dengkilah tu

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts