Tuesday, July 3, 2012

Kalau hari Thaipusam jangan harap nak naik sini ::Batu Caves


Sementara aku menunggu kereta aku siap lagi 2 jam , apa yang  boleh aku buat. Huh Batu Caves , akhir sekali aku pergi ketika aku berusia 11 tahun, Lamanya tuh... jom panjat. Ala..mamat sekor ni tepi lah sikit.
Sebelum naik ke tangga Batu Caves kena lah lalu sini dulu.


bila dah sampai atas , mengah , beli lah air untuk hilang letih.
Beb 100 plus Beb m tolong baca berapa harganya , botol kecil beb.. RM4.00 berapa kali ganda beb..kalau lu tak nak beli , lu turun lah bawah beratus ratus anak tangga pergi beli.
Relek jap nak minum 100 plus beli dua botol, tepi sikit dik nak tenguk apa diorang tulis  kat kerusi ni, "PELENCUNGAN "
 apa ek..... Pelencungan ..huh mana lah diorang eja pelancongan.


pemandangan dalam Batu Caves

INILAH KUIL UTAMA DALAM BATU CAVES, KALAU WAKTU THAIPUSAM, JANGAN HARAP NAK DAPAT MASUK SINI BEB,.
SUASANA DALAM BATU CAVES
PINTU MASUK BATU CAVES
Aduyai....... nak kena turun pulok doh ..jauh tuh , tak boleh mengelonsor ke??
Ok jer diorang turun,,,,Tuh asal bengkok nak naik tuh , yg baju putih.








No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts