Sunday, January 13, 2013

Sultan enggan melepaskan jawatan , peminat bolasepak terus mendesak

“Saya akan meneruskan tugas sebagai Presiden. Saya seorang pejuang dan banyak lagi perkara berkaitan bola sepak yang perlu saya selesaikan,” kata Sultan Ahmad Shah sekali gus menjawab desakan ditimbulkan sekumpulan penyokong tegar bola sepak negara yang menuntut Presiden Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) itu meletak jawatan gara-gara kegagalan Malaysia mempertahankan kejuaraan Piala AFF.

Sultan Ahmad Shah didesak oleh peminat bolasepak tanah air utnuk meletakkan jawatan atas kegagalan pasukan Malaysia mempertahanakan kejuaraan AAF.  Rakyat mahu melihat  satu perubahan drastik dalam FAM yang dikatakan gagal untuk meningaktan pristasi Pasukan Bolasepak tanah air.

Kata mereka , jika Sultan bertanding mempertahankan jawatan Presiden FAM  pasti tidak akan ada sesiapa yang akn berani menentang beliau , Ini bukan isu menderhaka pada raja tetapi ini adalah isu kemajuan Bolasepak kata salah seorang peminat bolasepak yang TB ketemui. Katanya  lagi tidak ada aoa yangh boleh kita banggakan dengan pasukan bolasepak dan FAM (Melainkan sering mencetus kontraversi) .  Baca sini klik : Saya mahu terus  berjuang - Sultan Ahmad Shah

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts