Thursday, January 24, 2013

Luahan hati ku.......



Biasalah itu aja ungkapan yang boleh memujuk hati menerima hakikat bahawa aku kehilangan seorang yang paling rapat dengan ku .

Adakala aku selalu memikirkan apakah ini perlu berlaku. Ianya terlalu cepat dan pantas sekali apabila tiba tiba aku merasakan aku tidak lagi berdaya untuk menahan perpisahan ini.

Namun satu ketika nanti jika ianya tidak berlaku sekarang ianya akan tetap berlaku juga. Walaupun aku rasakan ianya terlalu awal untuk menerima hakikat ini.

Ingin saja ku bertanya apakah khabarnya sekarang. Tapi atas ruang mana hak ku untuk bertanya.

Pernah aku termimpi bersua dengan nya didalam mimpi ku. FRindu membuak , aku tahan semua nya dan ku pujuk hati ku, Biarkan lah ia belalu kerana tidak satu pun pada dirinya milik ku.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts