Thursday, January 17, 2013

KEPALA OTAK KAU LAH BOB LOKMAN : PERTAHANKAN PATRIK TEOH !!!!

Kepala Otak Bob Lokman lah ulamak  maggie PAS ini kata Patrik Teoh tak boleh dipersalahkan berhubung kenyataan kontraversinya menyinggung umat Islam.

Mereka  orang bukan Islam tak tahu apa kehendak agama kita dan mereka tidak nampak akan keadilan. Kepala otak ko Bob , ko ingat dia budak darjah enam ke??? Budak darjah enam pun tahu ayat mana  yang mereka pakai boleh melebam kan muka mereka.

Dia tuh dah nak mampos dah , esok lusa mampos lah. Itu pun tak tahu juga nak jaga sensitiviti beragama. Cuba dia ni dari MCA. sure ko ngan ustaz Azhar Idrus kecam dalam Youtube bagi nak rak.

Ko cakap pakai otak sikit lajh BOB, telor aja besar tapi penakut. Nik Aziz  Hj Haid semua dah jadi syaitan bisu.

2 comments:

  1. Kalau kita kata Paprik Bob seorang peliwat pun, dia tak boleh salahkan kita, sebab kita kat kenal dia pun...

    ReplyDelete
  2. bob lokman dahi dah hitam kau faham je le perangai orang dahi hitam ni....fahami dan KAJI surah Al Ma'un.sendri mau ingat bob nak tarbiah orang ..banyak cakap silap haribualn makin banyak dosa...diaM BUKAN BERARTI fasik JADI JAGA kalam suara yang dipinjamkan tu...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts