Sunday, January 6, 2013

Sambutan Tahun Baru tak bermoral di Singapore : inilah yang PAS Sokong DAPIg.

Inilah yang PAS mahukan untuk bergabung dengan DAPig : inilah gambar anak anak Singapore yang di banggakan oleh pemimpin Pas .Jika ini berlaku di Malaysia , Nik Aziz akan halalkan.









1 comment:

  1. Dunia: gajah depan mata tak nampak, tapi kuman 1km boleh pulak dia tegur...

    i-city aku pegi, dataran shah alam pun aku pegi... aku boleh nampak masalah remaja kat malaysia sama je macam gambar2 kat atas ni kat i-city.. so nak salahkan PAS jugak ke?

    to be truth, berhentilah tuding jari sesama kita... Kalau rasa salah, tegur dan CADANGKAN apa yg lebih baik.. Kenapa perlu burukkan satu sama lain? jangan pandai komen je...

    blog PAS aku baca, blog UMNO pun aku baca... sama je dua-dua kalau tengah mengutuk... saling kutuk-mengutuk sampai kiamat pun tak habis... kadang2 lawak plak rasa tengok orang dewasa mengutuk dalam blog macam budak darjah 1 bergaduh... Kalau setiap orang boleh sedar apa sepatutnya kita perlu buat dengan kedudukan masing2, nescaya politik negara ni akan stabil...

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts