Monday, January 14, 2013

Korang Tak Caya Abby syok ngan Fathul Bariiiii ???

Bila aku kata kat korang Ostaz Maggie  ini syok kat Ustaz fathul Bari korang tak percaya, korang akata aku reka reka cerita..baca sini  Huh tapi ada juga yang percaya apa yang aku katakan... kalau korang tak caya  mari aku buktikan.

Siapa sebenarnya  Fathul Bari ini, beliau adalah anak bekas Mufti Perlis.
 Ustaz Fathul Bari Mat Jahaya adalah anak bekas Mufti Perlis,
Datuk Mat Jahaya Hussin. Beliau adalah penasihat agama
di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur, Malaysia.
Beliau juga merupakan Pengerusi Jawatankuasa Kerja
Sekretariat Ulama Muda UMNO (ILMU).

Fathul Bari berkelulusan sarjana muda dalam
bidang pengajian hadis di Universiti Madinah
dan sarjana daripada Universiti Yarmouk, Jordan.
Beliau kini belajar peringkat doktor falsafah di
Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIA) 

Ostaz Maggie ini sekarang tengah jolok Ustaz  Fathul Bari dan Ustaz yang tidak  sertai PAS untuk respons padanya yang mengatakan kononnya dia lebih hebat dari ustaz ini.  Tapi Ustaz ustaz ini buat tak tahu saja kat mak janda mulut bau longkang ini. Ustaz ini idola aku. Tak akan ko dapat tekel ustaz ini Abby.

Korang nak tahu Abby samapi nak pergi berkempen di Perlis  tempat ustaz  Fathul Bari, Asal lak dia nak gi Perlis kenapa tak tempat lain di Malaysai ini , apa yang ada di Perlis ....ahak ahak ....... buat malu aja , idung tak mancung pipi tersorong sorong, macam perigi cari timba. korang tak caya aku cakap dia nak gi kempen di Perlis . baca ini. 



1 comment:

  1. Dia tu dah taubat, mana boleh pakai Nama Abby. Kena pakai Nama sebenar iaitu Arbaiyah

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts