Tuesday, January 15, 2013

Berita Najib terlibat dalam pembunuhan Atantuya disebar di Australia dengan niat jahat.

Memburukkan nama negara di mata dunia , kita tahu kerja siapa selama ini utuk menjatuhkan ekonomi negara. Di Indonesia, Australia, Amerika , Singapore  nama Malaysia sudah lunyai di mata rakyat di sana adalah kerana pengkhianat Agama Bangsa dan Negara  yang bercita cita tinggi mahu jadi Perdana Menteri tapi malangan tidak kesampaian.

Kita tahu di Australia pemimpin ini begitu baik dengan wartawan wartawan Gay dan pemimpin  juga pernah meminta bantuan negara ini tetapi ditolak untuk mencampuri urusan negara kita. Tetapi hari ini satu kerja yang paling terkutuk dilakukan dengan melibatkan PM dengan pembunuhan Altantuya dilakukan dan akhbar akhbar Australia telah menyibarkan berita ini untuk menjatuhkan kredibiliti dan melemahkan Perdana Menteri kita yang ada sekarang ini. Ini semuanya adalah  niat jahat untuk menghancurkan kerajaan BN bila  waktu  Piliahnraya hampir tiba . Blogger pembangkang sudah mula menyiarkan berita berita jahat ini.

Rakyat perlu sedar dan buka mata dan tolak pemimpin yang mengkhianati rakyat dan negara ini. Inilah permaianan politik kotor pembangkang.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts