Monday, January 14, 2013

Pengerang oh Pengerang


Aku memang selalu mengambil tahu tentang apa yang berlaku di Pengerang , al maklumlah tempat jatuh lagi dikenang inikan pula tempay bermain main di tapian pantai. Pengerang tanah  suci , bumi yang masih dara dan tidak diterokai oleh Pembangkang.

PERSOALANNYA SEKARANG, APAKAH YANG BERLAKU PADA PENGERANG ??? YB DATO' HARUN ......... apakah ini terlepas pandang apabila  suami kepada mantan calon PAS Tenang (Normala Shamsudin) Cikgu Maaruf bin Abd Mutalib yang dahulu MC kerana mahu membantu isteri berkempen kini ditukarkan ke sekolah SK Sungai Kapal dikatakan telah membuka Markas PAS di Sungai Kapal. Eloklah kementerian fikirkan sesuatu untuk menyelamatkan penduudk Sungai Kapal di fitnah setiap malam. Macam mana penjawat  kerajaan boleh sibuk berparti.

 Yang paling menarik,  Bagaimana seorang pro pembangkang (Pn Zaharah Awang) boleh dilakntik jadi Guru Besar di SK Pengerang. Suaminya orang kuat PAS. Kalau ramai orang macam ni dibiar berleluasa..kerajaan boleh terjejas tuan.  Mohon kementerian Pelajaran siasat perkara ini.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts