Friday, January 25, 2013

PAS TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT ATAU DITINGALKAN

Ustaz Nasharuddin yang telah banyak ke arah PM dan UMNO.
Seperti yang TB katakan pemimpin Pakatan Rakyat tidak boleh tenguk pemimpin UMNO lebih dari mereka kerana mereka merasakan mereka lah yang terbaik. Begitu juga dengan pemimpin PAS mereka merasakan mereka lebih Islam dari pemimpin  UMNO.Namun jelas terbukti pemimpin UMNO bukan hanya pandai  menanam tebu di bibir saja seperti  mana pemimpin PR yang hanya  pandai berjanji saja.

Pemimpin PAS hanya pandai berkata kata dan pandai memutar belitkan keadaan sebenar  dan mereka cemburu kerana pemimpin UMNO laksanakan perjuangan terhadap Islam sedangkan mereka hanya mengkeji dan akan merosakan apa saja yang dilakukan oleh pemimpin UMNO dengan tujuan untuk memburukkan pemimpin UMNO.

Apakah sumbangan PAS terhadap Islam ? Apakah sumbangan PR terhadap rakyat Malaysia dan Islam ? apakah kita masih tidak nampak apa yang kita nikmati dan kecapi selama 50 tahun lebih di bawah UMNO dan BN. Jika dibandingkan apa yang kerajaan BN berikan dengan apa yang  PR berikan amat jauh sekali bezanya.  Seharusnya kita tidak sangsi dengan kerajaan yang kita miliki sekarang.

PAS semakin pupus dan kehilangan arah tujuan perjuangan kerana terlalu mahu menyalahkan UMNO dan terlalu mahu memfitnah agar UMNO dibenci sehingga mereka sanggup mengadaikan agama asalkan UMNO dibenci dan mereka mendapat sokongan, Malangnya rakyat bukan bodoh . DAP bukan bodoh , PKR bukan bodoh yang bodoh adalah PAS.Tak ada parti yang menjual agama melainkan PAS . DAP tidak menjual agama mereka , PKR juga hanya Anwar saja yang menjolok PAS untuk menjual agama.  

Dua ulamak (uLar dalam semak menjadi mesin pemusnah agama yang di "remote" oleh pemimpin PKR dan DAP untuk menjahanamkan orang Islam dan Islam. Orang Islam sebenar akan tinggalkan PAS sekiranya PAS tida meninggalkan dan terus rosak dalam Pakatan Rakyat. PAS tidak ada pilihan , TINGGALAKAN PR ATAU DI TINGGALKAN : oleh TB
 IF YOU SUPPORT ME be my honarable  guest Klik Here and klik the button like.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts