Sunday, January 13, 2013

4 keping Gambar CT bertudung penuh , azam 2013

Salam sejahtera.
11/1/2013
Semalam adalah hari jadi yang ke-34 buat penyanyi no 1 di Malaysia.
Siti telah menerima banyak ucapan hari jadi dari pelbagai media sosial di antaranya Twitter @CTNurhaliza dan Instagram @CTKD

Semalam juga, kita dikejutkan dengan perubahan siti di mana siti menutup aurat (bertudung penuh). Sudah tentunya sebagai peminat kepada Siti merasa gembira dengan khabar berita seumpama ini. 

Bukan apa, Islam sudah pun menetapkan syarat-syarat menutup aurat untuk kaum hawa @ perempuan. Hal ini berlandaskan firman Allah Subhanahu wa Taala, “Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya” [An Nur:31].

Yang di maksud (janganlah mereka menampakkan perhiasannya), adalah "Janganlah mereka menampakkan tempat-tempat (anggota tubuh) yang di situ dikenakan perhiasan". [Lihat Abu Bakar Al Jashshash, Ahkamul Qur`an, Juz III hal.316]. 
Semoga Di panjang umurnya dengan kesihatan yang berpanjangan, serta mendapat rezeki yang melimpah ruah. Di harap perubahan ini menjadi berkekalan @ Istaqomah dan peminat juga akan turut berubah.



Credit to http://zamani84.blogspot.com/




Adakah siti akan bertahan sebagai penyanyi No 1 di Malaysia tahun ini (2013)?. Di lihat Yuna & Shila amzah semakin meningkat di arena industri antarabangsa.

sumber

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts