Wednesday, January 9, 2013

Selamat Hari lahir Isteri ku tersayang....

1 jam 15 minit saja lagi isteri aku akan menyambut hari kelahiran nya : 10 Jan . Aku dan anak anak pasti menunggu "countdown" ini untuk mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada isteri ku. 

Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT kerana aku masih lagi dapat menyambut hari jadinya dan masih lagi memounyai isteri untuk menjaga anak anak dan makan minum ku. Malahan lebih dari itu aku masih punya teman untuk meluahkan perasaan dan mendengar apa yang mahu diluahkan. 

Siapa isteri aku , hanya aku saja yang memahami dirinya dengan  lebih mendalam. Hanya yang mahu akau katakan adalah isteri aku jarang jarang baca surat khabar , jarang jarang tenguk TV, jarang jarang ketawa. Jarang jranga duduk diam dalam rumah. Isteri aku pandai masak, sedap.....

Isteri aku tak ada orang call handphone dia melainkan anak dan aku. Dia tak kesah phone apa juga yang boleh dipakainya asalkan boleh, aku yang naik malu dan aku belikan lah phone yang canggih sikit untuk dia. Isteri aku bila dah sampai rumah , esok baru dia akan fikirkan pasal kerja.

Isteri aku ini dari day 1 aku kahwin dengan dia , belum satu waktu solat yang dia tinggal. Solat memang  makanan bagi dia, ini aku tabik spring kat dia.

Apa apa pun  isteri aku memahami kerja kerja aku walaupun aku meluangkan lebih masa dengan lap top dari dirinya.  Cuma satu saja, isteri aku suka pergi cuti, huh kalau pergi cuti dialah orang yang paling ceria.

Apa pa pun kau ingin mengucapkan Selamat Hari jadi dan terima kasih kerana menjadi ibu yang baik terhadap anak anak aku dan Terima Kasih kerana masakan aku Rojak Mee, Spegheti nasi lemak ikut lah bila bila dia rasa nak masak.

Semuga di panjang kan  usia , murahkan rezeki dan diberikan kesihatan dan semoga perkahwinan kami kekal.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts