Sunday, May 6, 2012

Saifuddin Nasution letak jawatan lah sebab penipuan lu kantoi kali ini.

Sorry ah , aku memang tak boleh blah ngan mamat muka jerawat batu ini.Si Saifuddin Nasution ini yang telah ke Taiwan bersama Fauziah PKR dan Thian Chua bersama Elezebth Wong. Sampai di sana huh ribut kuat mereka terperangkap di dalam hotel, ok lah couple melayu dan couple Cina terperangkap dalam hujan dan taufan, Elizebeth Wong lu orang kenalkan siapa kan..., ratu Porno PKR. Minah ini bukan boleh sunyi sikit beb, maklumlah kat luar negara , tambah pula cuaca basah .Thian Chua tuh boleh juga tahan, Huh Saifuddin Nasution ni jantan beb,,,,,,, ok lah sambung malas nak cerita pasal ini.

Saifuddin ini memang gampang cilaka , penipu besar. Ko tenguk tak masa dalam Parlimen nak cover malau apabila ketua pemuda checkmate Anwar damal parlimen, Mamat muka jerawat batu ini lah yang merapu sampai tuduh semua pemimpin UMNO minum arak.? Bukan ke yang paling kuat togok arak masa dalam UMNO  adalah Saifuddin?

Aku memang tak boleh blah lah ngan mamat ini. Hari ini  bulat buat malukan PR dengan tuduhan melulu minta orang kuat SPR letak jawatan kerana menjadi ahli UMNO. Semuanya Fitnah belaka kerana kini sudah terbukti no IC yang dicanang ioleh penipu ini milik orang lain.

 SUKA SUKA AJA SURUH ORANG LETAK JAWATAN : ELOKLAH KALAU KO BERUDUR  KERANA FITNAH KO TAK BERJAYA KALI INI.LETAK JAWATAN LAH BEB...



Sebelum ini, Saifuddin Nasution telah mengeluarkan kenyataan media rasmi PKR menyarankan agar Timbalan Pengerusi SPR meletakkan jawatan kerana dituduh sebagai ahli UMNO ... hanya berdasarkan kepada maklumat dibawah ini.


Nama WAN AHMAD BIN WAN OMAR
No KP 490101035179
No Keahlian UMNO 2374564

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts