Thursday, May 17, 2012

Nora Danish Yang mana satu Ady Putra Bercerai setelah pulang Umrah dengan Nora - Aeron macam mana?

Gua sebenarnya optimis dengan berita penceraian diantara Ady Putra dengan isteri dia tu.. Bagi gua, tak perlu lah nak bercerai walau apa sekalipun masalah yang melanda..

Tuhan bagi kita akal untuk selesaikan segala permasalahan yang timbul.., bukannya pilih jalan mudah dengan lari dari masalah tersebut..

Memanglah jodoh dan ajal tu di tangan Tuhan, tapi kita sebenarnya yang patut usaha untuk kekalkan kebahagiaan khususnya dalam rumahtangga..

Nak bahagia bukan senang beb.., usaha berterusan amat dituntut untuk cari kebahagiaan tu..

So.., gua dimaklumkan Ady Putra dah failkan penceraian dia selepas kononnya dia mohon doa masa melakukan umrah..

Korang pun tahu kan dengan sapa pelakon macho tu buat Umrah hari tu...

Gua tak nak kata Ady Putra bercerai kerana Nora Danish.., tapi itulah persepsi yang berlegar dikalangan peminat hiburan sekarang.. Nak tak nak, kena terima lah kannn...

Dan SEANDAINYA dorang berdua tu memang betul ada 'hubungan'.., tak perlu rasanya sampai nak bercerai berai beb.. Laki kan boleh kawin sampai empat kalau mampu..

Apapun, gua harap sangat rumahtangga Ady Putra dapat dipertahankan.. 6 tahun kawin beb.., takkan tak ada langsung persefahaman kann...


“Dalam setiap kebahagiaan pasti ada kedukaan dan saya tak jangka perkara ini (perceraian) akan berlaku dalam rumah tangga saya,” kata pelakon Ady Putra, 31, yang bercerai dengan isterinya, Aida Yusof.

Ketika dihubungi Harian Metro semalam, pelakon berasal dari Singapura itu mengesahkan dia sudah memfailkan permohonan untuk bercerai di Mahkamah Syariah, di sini, pada 11 Mei lalu.

Menurut Ady, dia tidak mahu bercerita lanjut mengenai perceraiannya itu, tetapi apa yang pasti mereka tiada persefahaman.

“Perpisahan ini bukan mengenai isu tak ada anak atau pun ada orang ketiga, tetapi berpunca daripada masalah dalaman suami isteri yang agak sukar untuk saya ceritakan kerana bimbang mengaibkan orang lain,” katanya.

Ady berkata, dia dan Aida berpisah secara baik dan keputusan itu dibuat selepas pelbagai usaha untuk menyelamatkan rumah tangga mereka gagal.

“Ketika saya pergi mengerjakan umrah, baru-baru ini, saya mohon segala yang terbaik daripada Allah terutama kebahagiaan dalam rumah tangga, tetapi apakan daya saya kerana setakat ini saja jodoh kami,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts