Saturday, May 19, 2012

CHEGU BARD masih berangan angan dinobatkan oleh Anwar sebagai HERO BERSIH 3.0

Gambar yang sungguh memalukan apabila Bard minta ampun dengan polis supaya tidak dipukul atau disentuh. Penakut  rupanya Mamat ini. BERSIH 2.0 dahulu kita  dapat lihat bagaimana  Bard turun tangga belakang hotel dengan wajah yang takut.Dekat luar dialah hero.
Chegu Bard akan terus bercerita mengenai  BERSIH  3.0 sampai lah pilihanraya yang akan datang  kerana terlalu mengangungkan peranannya dalam BERSIH 3.0 sebagai hebat dan mahu memertabatkan diri sebgai hero. Rakyat sudah bosan dengan  cerita BERSIH 3.0 dan mereka sudah menilaikan dan telah pun membuat berbagai bagai andaian mengenai BERSIH 3.0 dan ianya amat mengecewaklan Anwar Ibrahin , Ambiga dan Nik Aziz serta pemimpin  PR yang lain. BERSIH 3.0 adalah tamparan yang paling mengecewakan bagi politik Pakatan Rakyat. 

BARD akan bercerita siang dan malam dengan cerita cerita yang  menyedapkan hatinya. cerita yang boleh membuat hatinya terhibur dan dalam setiap tulisannya akan melemparkan kesalahan kepada pihak Polis. Bard rentikan lah, semuanya ditangan polis , pihak polis akan menyiasat dan bukan semua 141 akan di dakwa , bukan semua dal am gambar itu  bersalah dan akan trerus dijatuhkan hukuman seperti yang BARD katakan 21 dari mereka adalah pihak polis. BARD meminta menteri dalam negeri memberikan penjelasan mengenai polis yang menyamar dan mengganas, Huh.... apakah buktinya  bahawa polis itu ganas? Mereka menyamar dan apa juga mereka lakukan adalah dalam bidang tugasan mereka. Lu peduli apa Bard? Jangan campuri tugasan Polis. Dalam penyamaran banyak perkara yang boleh dilakukan . Lu apahal tuntut penjelasan , Lu siapa Bapak Polis ka? Lu siapa Polis  dan Menteri dalam Negeri mahu bagi penjelasan. Ingat lu Presiden SAMM yang lu lantik sendiri  tanpa mesyuarat sebgai Presiden besar sangat ke????

Bard kalau awak rasa awak mahu dihormati dan mahu jadi pemimpin , eloklah rasanya tukar "trend" dengan bercerita mengenai pembangunan yang boleh membantu rakyat. Apa yang awak boleh berikan untuk membantu rakyat dan bukan  tabur fitnah  sepanjang hari. Awak seharusnya melakarkan apakah perancangan yang awak mahu berikan  agar rakyat dapat menikmati pembangunan dan juga kebajikan. setakat menefesto PR Negeri Sembilan , tak payah lah BARD , menefesto yang ditiru dan semuanya telah pun dibuat oleh kerajaan BN.

TB. 6.45 AM 19/5

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts