Wednesday, May 23, 2012

Lihat Posisi Shamsidar - Anwar dengan KJ pun kalah debat macam mana nak debat dengan Najib.???


Ketika Anwar membuat  sidang akhbar dan tidak mengaku bersalah di Mahkamah baru baru ini ketika dilibatkan dengan  isu BERSIH , aku tidak berapa minat dengan apa yang mahu dikatakan oleh Anwar kerana semuanya "Bulllshit" belaka bagi aku. 

Macam biasalah dia mahu tunjuk hebat dengan mencabar Najib berdebat. Anwar sebenarnya tidak layak pun berdebat dengan Najib, Dengan KJ pun kalah.dia ini jenis bukan boleh berdebat. Bila dia kena hentam dengan KJ habis  semua cerita nenek moyang akan dia rapukan. Anwar bukan kena sekali dengan KJ di Parlimen sampaikan muka jadi macam pondan tua dan mulut mula merapu rapu.

Mana Anwar boleh berdebat. Tenguk saja dalam sidang akhbar ini , merapu pasal Najib yang   dituduh di Mahkamah  Prancis isu  kapal selam, Jangan spin lah Anwar. Adakah  perkonionnya kini istiwa ini sedang berlaku dan adakah sapina yang dihantar kepada Najib. Tak habis habis menipu si bangsat ini.  

Tapi ayng paling aku  minati sekali apabila Shamsidar yang nampak lebih alim dari Wan Azizah dan gseolah olah Shamsidar adalah orang kedua dalam hidup Anwar ketika sidang akhbar itu. CheGu Bard yang dibenci oleh Anwar kini jadi orang yang penting pula. Semua lakonan belaka.

2 comments:

  1. yeye je sume nie

    ReplyDelete
  2. pemimpin BN sibuk buat kerja... dia tak habis-habis turun naik makhamah...pemimpin haprak mcm nie korng nak pilih...

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts