Sunday, May 6, 2012

PANASS :: SEKUMPULAN POLIS ROGOL MAK KHALID ISMETH - TU DIA NAIK ANGIN NAK BUNUH SEMUA POLIS ??? JANGAN MACAM MACAM BEB !!!!!!!

KENA ROGOL ?

 "Ibu terpaksa bermalam lima hari di hospital kerana cedera parah.Dahi mak koyak, ususnya pecah dipijak sekumpulan polis berpakaian preman,” kata Khalid Ismeth, anak kepada Faridah Abdul yang parah akibat dizalimi pihak berkuasa itu pada perhimpunan Bersih 3.0.

Ibu Khalid dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan menerima tujuh jahitan di dahi manakala ususnya mungkin dibedah selepas dipijak dan diterajang sekumpulan polis yang memakaki kasut but keras.

“Ibu hanya boleh minum air, sukar bercakap dan terpaksa dimasuklan air ke badan 24 jam tanpa henti kerana tubuhnya sangat lemah “Doktor beritahu ibu mungkin dibedah kerana ususnya cedera serius,” 

Keputusan mengenai pembedahan itu, katanya diketahui Khamis ini kerana doktor mahu melihat sejauh mana kerosakan usus.Sumber: KeadilanDaily.com
Memang zalim pihak polis yang melakukan ini kepada ibu Khalid pada perhimpunan Bersih 03 dan itulah sebabnya Khalid begitu marah kepada Polis sehingga menulis d Facebooknya mahukan semua polis ditembak mati. 

Cuba tenguk gambar di atas, tak nampakpun setitik darah yang mengalir dari badan dan muka ibunya .hanya macam dirogol saja. Ini tak dubah seperti lakonan dalam film BERSIH 2.0 tetapi dilakonkan oleh pelakon lelaki . Masa bila pula sekumpulan polis  datang memijak ibunya sehingga ususnya hampir pecah. 

Usus pecah beb, ini serious , boleh membawa maut beb, bunyi cerita ini tak mungkin ditahan di hospital selama 5 hari saja. Ataupun sememangnya  tidak pecah dan itulah sebab ada perkataan mungkin. tapi kalau tidak  pecah pun tentu nyawa mak dia dah tipis sangat. Tak mungkin hanya ditahan 5 hari saja tak meungkin beb, kami bukan lah bodoh  yang ditahan 5 hari saja adalah mangsa rogol. 

Ke mak Khalid kena rogol ngan polis tetapi Khalid malu mahu bagi tahu.Kalau kena rogol , apasalahnya Khalid bagi tahu  yang menyebabkan Khalid sungguh marah kepada polis sehingga sanggup kata nak bunuh semua polis. Kalau nak kata usus pecah dan dahi berdarah , tak mungkin dari lojiknya gambar ini. 

Sudahkah Khalid buat lapioran Polis dan kenapa ayah Khalid tak saman polis. Ini kes serious  beb , usus isteri dan ibu kepada seseorang dipijak oleh sekumpulan polis. Tapi kalau tidak dirogol  bergilir gilir oleh sekumpulan  polis tidak ada sebab lah Khalid nak marah sangat dengan polis sebab kalau tenguk dari gambar dan semalam mak Khalid datang balai polis , ok saja. Macam ususnya baik dan keningnya tak pernah berdarah. 

KALAU TAK DIROGOL DAN TAK PECAH USUS TAK LUKA DI DAHI RELEK LAH BEB. JANGAN  MACAM MACAM. JANGAN INGAT ORANG LAIN PUN TAK BOLEH BUAT MACAM MACAM .ORANG LAIN PUN BOLEH JUGA BUAT MACAM MACAM DAN BOLEH JUGA BUAT GILA MACAM KO, MACAM TAJUK TULISAN INI. BEB POLIS TAK GILA MACAM LU CAKAP BEB, LU MEMANG SIOT LAH.... ASAL LU TAK LUDAH POLIS  DEKAT BALAI SEMALAM ,  LU SEMBANGGG AJA LAH, KALAU POLIS TAK ADA MAK BAPAK LU NAK JAGA KEAMANAN NEGARA KE , KALAU POLIS TAK ADA YANG SUSAH KELUARGA GUA JUGA BEB ITU SEBAB GUA ADA HAK NAK MARAH DENGAN LU JUGA,

10 comments:

  1. kalau polis zalim. da lama korang yg join perhimpunan tu da teruk di kerja kan. korang ingat orang luar suka ker korang buat perhimpunn macam tu. kalau ikut kan hati memang kita nak g sana halang perbuatan korang tu.da tak sabar nak menghancurkan negara ker? jgn lupa beb. ni negara kita.jaga la baik2. tak sedar diri. masa sekolah dulu ko sekolah kat ner? bukan sekolah kerajaan ker? fikir lah, kata berlajar sampai university tapi otak macam budak tibika..

    ReplyDelete
  2. Dia mrh polis psl mohon jd polis x dpt,x cukup syarat..betul ke mak dia?

    ReplyDelete
  3. ini kes lain laa.... bab usus kena tanya AI, sebab dia pakar.......

    ReplyDelete
  4. Mati syhaid...kan....belum nak mati dah kelam kabut nape

    ReplyDelete
  5. *****
    ****
    ***
    **
    *
    yang mak hang gatai pungkok pi Bersih 3.0 tu buat apa...
    Tu pun nasib baik, tak mandi hadas besar oleh FRU punya ayag...


    *
    **
    ***
    ****
    *****

    ReplyDelete
  6. hahahhahahaha kelakar lah anak dgn mak sama munafik.

    ReplyDelete
  7. cara dia salah,lu pun jgn buat cara slh cam dia jg. main-main ckp mak org kena rogol,klau mak lu org ckp cmni apa lu rasa? lu dgn si khalid pun x jauh beza r camtu. kita tggu je keputusan polis apa nk buat dgn budak taksub tu..

    ReplyDelete
  8. waw teruknye mak dia kena.. tapi kenapa masa sabtu haritu dia boleh datang tengok anak dia kat Balai Polis?

    ReplyDelete
  9. Ini smua lakonan je,klu btl ni smua angkara polis,buat repot abis citer.

    ReplyDelete
  10. emak sama anak sama ayah kan syiah...memang kaki penipu syiah ni..awat la UM tak buang mamat syiah ni..????

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts