Thursday, May 3, 2012

CALON BARU PAS 4 ALL PRU 13 ???

Jasmin Lee seorang warga Korea yang dilantik menjadi wakil rakyat setelah memenang pilihanraya Korea yang berbangsa Filipina. Samalah  seperti Ostat yang kena tangkap Khalwat denganIsteri Orang di Pahang baru baru ini yang berasal dari Indonesia. Ostat yang memberi kounseling jam 2 pagi di bilik hotel , Apa namanya Ostat Badrul Amin
  Parti ini sebenarnya sudah habis beb di muka bumi ini, Parti yang sudah bercelaru , PAS For All yang tidak tahu  mana haluan sebenarnya  yang mahu dituju. PAS for All di buka untuk sesiapa saja. Jika dulu UMNO dikatakan Kafir kerana bekerjasama dan berkongsi  kuasa dengan MCA dan MIC tetapi mereka kini berkongsi kuasa dengan PKR dan DAP.

 PAS boleh lakukan apa saja, PAS boleh masukkan apa saja dalam parti mereka untuk kelihatan kuat dan yang penting untuk menguatkan parti mereka yang kini pada dasarnya sudah kelihatan hampir pupus. PAS boleh masukkan artis artis  yang sudah tidak berakhlak dan tidak laku lagi dan memusing  fatwa fatwa dari ulamak politik mereka.


Jangan terperanjat apabila PAS suatu ketika nanti akan mengimport pendatang haram sebagai ahli mereka dan ityulah sebabnya mereka cuba menuduh UMNO mengimport pendatang haram untuk menutup apa yang  cuba mereka lakukan . PAS FOR ALL : PENYAMUN ,PEROMPAK , PELACUR,PELIWAT,PENZINAH dll semuanya adal dalam PAS FOR ALL.

MUNGKIN SUATU HARI NANTI MALAYSIA AKAN MENJADI MACAM KOREA APABILA PAS AKAN MENGHALALKAN IMEGRAN SEBAGAI AHLI PAS 4 ALL. INI SAJA PARTI UNTUK IMEGRAN BERTANDING. KERANA PAS  4 ALL UNTUK SEMUA MACAM SAMPAH SARAP.

KINI RAKYAT KOREA BERDEMONSTRASI DAN MEMBANTAH PERLANTIKAN IMEGRAN INI.ADA BLOG PRO PEMBANGKANG KATA TENTU PERKASA AKAN MARAH JIKA INI BERLAKU DI MALAYSIA DAN AKAN BERTINDAK RASIS. PAS SEKARANG SEBUAH PARTI YANG TIDAK RASIS DAN UNTUK SEMUA MACAM BANGSA SAMPAH.

Sekiranya anda hendak tahu di Korea Selatan baru sahaja selesai menjalakan pilihanraya umum mereka. Antara perkembangan menarik PRU terbaru ini ialah perlantikan seorang imigran menjadi ahli parlimen. Imigran tersebut ialah Jasmine Lee, seorang wanita yang berasal dari Filipina yang kini menjadi warga negara Korea Selatan. Perlantikan beliau mendapat tentangan yang berbaur perkauman di laman sesawang. Jasmine Lee berkahwin dengan seorang warga Korea sebelum menjadi warga negara. Beliau terkenal dengan usaha beliau untuk memperbaiki taraf hidup dan layanan terhadap tenaga kerja asing terustamanya yang berbangsa Filipina. Warga Korea yang rasis menganggap kemenangan beliau dibawah tiket Parti Saenuri akan menyebabkan hak Kpopputera tercabar. Mereka merasa terancam dengan kehadiran lebih 1.2 Juta pekerja asing di tanah tumpah Kimchi mereka.







1 comment:

  1. Maaf bang UMNO dituduh kafir kerana bersahabat dengan MCA dan MIC bukannya DAP dan MIC - Ralat

    PAS = Parti Artis-Artis Sampah. Mana-mana artis yang kena reject sebab banyak skandal, tak perform, gila gossip, kena cerai, anak-anak mereka ramai yang hanyut, tak laku, dulunya suka dedah tubuh sana sini,diboikot media-media massa dan eletronik serta production house yang banyak masuk fuckatan sesuai dengan 'taraf sampah' mereka, Kata dah bertaubat tapi mulut macam longkang sejak masuk fuckatan. Harap maklum!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts