Thursday, May 3, 2012

APAKAH ISU SKANDAL AZMIN INI AKAN BACKFIRE UMNO : SKANDAL INI JUGA AKAN MEMBUNUH SKANDAL SHAMSIDAR - ANWAR???


Syabas kepada bloggers  UMNO yang berjaya menyelongkar isu skandal Azmin Ali pula dan kini mendedahkan dan menayangkan Video dan gambar  skandal Azmin Ali.

Apa yang menarik sebelum isu ini keluar, aku telah duduk semeja dengan bloggers yang pernah kontroversi dengan seorang bloggers Pro BN. Dalam perbualan aku dengan bloggers ini beliau ada mengatakan kepada aku bahawa ada kemungkinan bloggers Pro UMNO yang menyiarkan Video sex  Anwar Ibrahim ini  adalah  agen kepada  Anwar Ibrahim. 

Pada mula aku tidak berapa faham apa maksudnya, namun apabila aku teliti kembali  baru lah aku faham apa yang dimaksudkan . Dia  menerangkan kepada aku bahawa ada kemungkinan Dato' Eskay juga berdrama untuk membunuh isu liwat Anwar dengan mendedahkan video sex Anwar bersama  perempuan Cina berkenaan. 

Tengok lah sampai hari ini isu itu tidak di dakwa atau tiada sebarang tindakan diambil. Kemungkinan bloggers UMNO ini yang mula-mula mendedahkan Video ini ada menerima upah yang lumayan.

Aku hanya berdiam diri  dan mengambil kira pula tentang blogger ini  sememangnya berlaga angin dengan blogger  PRO BN berkenaan.

Isu yang didedahkan dan diedarkan secara meluas sebenarnya boleh membunuh isu liwat Anwar dan dengan pendedahan ini rakyat mulai meragui tuduhan terhadap Anwar. Penyokong Anwar percaya bahawa tuduhan ini  satu konspirasi UMNO . Ini sebenarnya yang dimahukan oleh Anwar.

Namun akibatnya kini, isu skandal video itu sememangnya "backfire" kepada UMNO. Apa saja yang dituduh kepada Anwar tidak lagi dipercayai oleh penyokong PR. 

Kata blogger ini,  kami  mahir untuk membunuh isu dengan memburukkan satu skandal dengan mengeluarkan satu skandal lain untuk membunuh skandal yang sebenar. Mereka mahir  membuat satu skandal itu menjadi lebih buruk dan spin kan cerita berkenaan semoga rakyat meragui isi kandungan  cerita berkenaan dan bersimpati kepada Anwar.

Aku tidak melarang bloggers UMNO spin dan main skandal ini, tapi bagi aku inilah pendirian dan kepercayaan aku. Aku juga ada hak untuk menulis apa yang aku percaya dan aku juga tidak menghalang mereka menulis apa yang mereka percaya kerana mereka juga ada hak untuk yakin apa yang mereka percaya.

Bagi aku Azmin sengaja memakai baju yang dipakai dalam video  atau gambar yang di spin supaya  meyakinkan orang lagi bahawa sememangnya itu gambar Azmin dan Azmin yang melakukan perbuatan terkutuk berkenaan. 

 Kemudian Azmin, akan keseluruh Malaysia dan mengatakan , "Saya amat kesal. Tindakan ini adalah fitnah bersiri terhadap saya dan keluarga selepas fitnah jijik ke atas isteri dan anak saya." Ini lah yang di siarkan di akhbar Sinar baru-baru ini dan ayat inilah ayat yang mahu Azmin katakan selama ini.

Sebenarnya kita tidak mampu lagi untuk main isu isu macam ini ketika PRU hampir  tiba, cukup lah kita sudah bunuh  isu Saiful yang sekian lama . Walaupun kita yakin sememangya Saiful benar dan Anwar salah tetapi kita kini dan Saiful sendiri adalah mangsa keadaan yang aman kita tidak mampu melawan Dajal suci ini yang telah mempengaruhi rakyat kerana kesalahan kita membiarkan mereka terlalu lama meracuni  jiwa dan mental rakyat.

Betul atau salah bahawa pelaku sek ini adalah Azmin Ali kita tidak mampu memulakan perperangan siber sebegini disaat dan keadaan yang sebegini kerana kita akan menjadi mangsa kepada keadaan ini. Belajarlah dari kesilapan kita. Ini satu perancanagn PKR yang besar untuk memerangkap kita. Mungkin aku salah .... tapi fikirkan lah...

BAGI AKU , SEBELUM INI AZMIN DAN ANWAR GAGAL MENJAWAB ISU SHAMSIDAR DAN ANWAR : TETAPI SEMALAM DIA SUDAH MULA MENJAWAB DI AKHBAR SINAR SEBAB DIA TAHU  KITA KINI SUDAH MASUK PERANGKAP DENGAN SKANDAL VEDIO SEX NYA. 

AZMIN TIDAK TAKUT WALUPUN DIA DITUDUH GAY, TAPI DIA TAKUT JIKA ISU SHAMSIDAR TERUS MENERUS DI MAINKAN OLEH BLOGGERS UMNO.








1 comment:

  1. Cuba kalau cerita porno yang sama berlaku pada UMNO dan BN, sudah tentu bagai nak runtuh langit dispin oleh dajal-dajal fuckatan. Seks dan PR berpisah tiada!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts