Sunday, May 20, 2012

NIK AZIZ BAPA SEGALA KAPIR YANG MEMECAHKAN UMAT ISLAM DI DUNIA

Pok Nick Menganas Gila. Dari Muzakarah kepada Umno Kena Sertai Pakatan Rakyat. 

OLEH: HHalem



Mursyidul Am PAS, Pok Nick berkehendakan muzakarah bersama Umno di adakan sebelum PRU13, berbanding apa yang dicadangkan oleh Tuan Ibrahim Tuan Man.
"Adalah lebih baik sekiranya muzakarah ini diadakan sebelum pilihan raya” – Pok Nick.
Cadangan Tuan Ibrahim untuk mengadakan muzakarah selepas PRU13 menampakan kelemahan PAS dari segi tenaga dan mental dimana PAS hendak menumpu perhatian penuh pada PRU13. Ia adalah untuk mengelak pengikut-pengikut PAS dari keliru dengan pemimpin PAS yang tidak tetap pendirian, kucar-kacir dan caca-marba.
Bagi diri Pok Nick pula, beliau seperti biasa dan dijangkakan, orang yang berfikiran bercelaru dan tidak tetap fikiran dimana semalam beliau mencadangkan syarat muzakarah mengenai “isu kenapa ada orang hendak tolak Islam”
“Jadi dalam keadaan sekarang ini paling sesuai membincangkan tentang isu kenapa ada orang hendak tolak Islam,..Tapi sampai sekarang isu itu tidak pernah selesai. Hanya sibuk sahaja sebut fasal muzakarah tapi tidak pernah buat..” – Pok Nick >
Hari ini pula Pok Nick bersembang pasal “kepentingan dan perpaduan ummah”, dimana kita naik syok dan gumbira dimana ia mungkin kearah perpaduan Islam-Melayu, tidak kira apa partisan yang difahami. Tetapi hakikatnya kita berfahaman bahawa perpaduan Melayu-Islam perlu dimulakan dengan Umno-Pas.
"Muzakarah ini sangat digalakkan dalam Islam demi kepentingan dan perpaduan ummah," – Pok Nick dipetik Bernama.


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts