Monday, March 5, 2012

WARDINA TERTIPU LAGI KALI INI ?? TAK ADA YANG HILANG HANYA.....

YANG HILANG HANYA HARGA DIRI AJA......

TAKUT APA KALAU NAK JADI PEMBANGKANG.
SEHARUSNYA WARDINA DECLARE SAJA DARI DIBURU BLOGGERS BN HA HA HA , IALAH ORANG CANTIK SIAPA YANG TAK MAHU BURU. WARDINA PERNAH MENCETUSKAN POLIMIK BNERSAMA KAMI , BLOGGERS KANTOI BERSAMA AZMIN ALI, KALI INI KANTOI LAGI UNTUK TAHUN INI. BACA INI
WIRDA diasas dan dipengerusikan YB Zuraida Kamaruddin, Ahli Parlimen PKR Ampang merangkap Ketua Wanita PKR.Jangan pulak lepas nie Wardina kata tak tau yang program nie PKR yang punya.........Politik hanya untuk orang yang pandai kelepiak dan kona-kona.......lain dari tue pandai-pandai pikiaq la sendiri.

TAK MUNGKIN KALI INI WARDINA TERPERANGKAP DAN TERTIPU LAGI.. TIBA TIBA  BARU TAHU IANYA  PROGRAM PEMBANGKANG..... TAK SALAH , DECLARE LAH SENANG PULAK KAMI NAK TIBAI.  MUKA MANG CANTIK , TAPI KALAU DAH BERDOLAK DALIK JADI MACAM TAK CANTIK LAK.......

8 comments:

  1. Nama pun pelakon.....

    ReplyDelete
  2. hahaha. Spesis bini org yg muda dan cantik mesti pilih PKR. Nti ada masalah laki bini bolehla dikaunselingkan walaupun kul 3 pagi dgn syarat mesti dibuat di hotel mewah, bw anak kecil dan kaunselornya hanya perlu bertuala. Paling penting rumah bini org tu mesti jauh 120 km ke atas jaraknya dari hotel..

    ReplyDelete
  3. AYAT MACAM KENAL,,,,TERIMAKASIH SAHABAT BUAT SELALU DAH COPY TAK BAGI LINK

    ReplyDelete
  4. Dia ni macam anuar ibrahim juga pandai berlakun... nama pun pelakun...artist murahan nak cari nama macam tu lah...

    ReplyDelete
  5. Apalah tidak bijak sangat blog owner ni. Jangan tengok pada anjuran tu, tengok tajuk program tu. Nama pun "Talk Show Amal". Tak kisahlah siapa pun yang buat program asalkan mendatangkan kebaikan kepada Ummah. Ni nak melaga-laga kan orang. Kenapa tak kaitkan sekali Masjid KLCC skali? Masjid tu supporter PKR? Wow! Come on lah bro. Yang penting hidup jangan buruk sangka. Bersangka Baik lebih baik. Wallahulam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dengan pandangan di atas. Kenapa kita jadi susah hati jika Wardina hadir dalam program-program yang menyumbang ke arah kebaikan tidak kiralah siapa pun penganjurnya. Orang politik tak semestinya berpolitik sepanjang masa dalam hidupnya. Begitu juga dengan artis atau personaliti. Ada banyak lagi perkara2 lain yang boleh dibuat dalam hidup ini. Biasanya orang yang mempunyai perasaan tak senang hati dengan orang lain tanpa sebab dan mengapi-apikan kebencian supaya orang lain juga membenci seseorang mempunyai "masalah" hati. Cuba pergi ke IJN tengok?

      Delete
  6. untuk elakkan persepsi negatif...kali ni Wardina tentu sudah bijak jangan terperangkap lagi... kalau dulu bos bolehlah maafkan tapi kalau kena kali kedua tak ada alasan le!...susah2 sangat ikut je Bob yg dah dapat title ustaz...tak lama lagi jadi MP Batang Berjuntai...he..he..he!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts