Monday, March 12, 2012

Shahrizat masuk PAS

Sharizat akan meletakan jawhrtan pada  8 April ini dan kita hormati keputusan beliau dan jelas  di sini  pemimpin UMNO  tidak mementingkan diri sendiri dan juga jawatan. Tidak seperti pemimpin pembangkang walaupun tersebar dan akui bahawa gambar yang diedar adalah gambar 'anu' nya yang dirakam oleh  "boyfreind" nya yang sungguh memalukan. Persoalannya macam mana "Boyfreind" boleh berada dalam rumah nya dan merakam gambar 'Anu' nya. Namun Nik Aziz lah  yang memutihkan isu ini dengan memberikan kenyataan bahawa yang bersalah adalah yang merakamkan gambar berkenaan. Tak apa !!!.

Walaupun agak lewat namun Shahrizat mengambil keputusan yang baik dan bijak dan BN  akhitrnya kehilangan seorang pemimpin wanita yang  bijak berani dan rajin.

Ada pula kawan berpendapat, sebenarnya isu Shahrizat ini mudah saja dan nama Shahrizat akan dijulang  dan semua isu akan diputihkan kembali oleh Nabi PAS dan juga Imam Mahadi PKR jika  Shahrizat masuk PAS. 

Pastinya NIk Aziz akan mencucikan kembali nama Shahrizat sedangkan Anwar dahulu bermacam macam gelaran yang pernah diberikan oleh Mat Sabu dan pemimpin PAS yang benci kan Anwar ketika  beliau berada dalam UMNO. Mat Sabu yang mengelarkan Anwar sebagai Sheikh Anwar Al Juburi.Sekarang Anwar digelar sebagai Imam Mahadi. Pastinya  banyak  fatwa fatwa baru yang akan direka cipta oleh Nik Aziz dan pasti apa yang berlaku sekarang hanya satu kesilapan teknikal. Kalau tak percaya , Shahrizat masuk lah PAS dan apabila telah dibersihkan nanti kembali lah kepada UMNO.

Dulu ketika Anwar berada dalam UMNO, mereka ini di anggap sebagai sunguh jahat dan kapir, Nik Aziz dan PAS nayat banyak melindungi Anwar kerana mereka  menggunakan nama Islam sebagai tilet untuk membersihkan semua kekotoran. Bukannya Shahrizat  kotor tetapi untuk mencari jalan pintas adalah masuk PAS.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts