Friday, March 2, 2012

Anak siapa bercumbu , bapa siapa lupa lubang kubur asyik ingat lubang najis dan lubang Ciba ..i Amoi: Baca lah sendiri : Celet kapur sikit !!!!!

Blog PR menyerang peribadi Nazri Aziz kerana  Nazri kata Anwar Iblis dengan mendedahlan gambar anak Nazri mencium seorang gadis di mana tah. Inilah cara PR jika mahu menyucikan pemimpin mereka , mereka terpaksa tebus dengan menyiarkan gambar dosa orang laoin damn  buat perbandingan lantas  sucilah dosa pemimpin mereka. Misalnya kata mereka mahu menyucikan Nik Aziz  nonggeng  jubor dan di belasah oleh Nuar, mereka kena siarkan gambar lembu sedang belasah jubo lembu betina. Mereka akan tulis apa salah nya lembu pun suka main belakang , maka akan suci lah pembelasahan Nuar terhadap Nik Aziz.

Sekarang mereka mahu menyucikan Anwar dari sah menjadi Iblis, mereka terpaksa siarkan gambar anak Nazri. Bagi orang UMNO yang  salah tetap salah yang  dosa tetap dosa kami tak akan jadi macam parti PAS atau PKR menyucikan dosa dengan membandingkan dengan dosa orang lain. 

Memang salah apa yang dilakukan oleh anak Nazri ini. Budak budak tak panjang akalnya. Bila diwasa sikit nanti dia akan berakal dan tak munngkin akan jadi macam orang tua yang dah nak mampos tuh  yang tidak ingat akan lubang kubur asyik ingat lubang najis ya. kalau budak budak ok lah juga , ni orang tua dah nak mampos , lepas  lubang Najis lubang cibai amoi. Bole ke....kalau tak malu  dengan masyarakat kurang kurang malu lah dengan anak anak dan isteri . Dah lah tak malu heret pula anak dan isteri terlibat mempertahankan perangai gampang dan najis Papa Jahat ini,

Siapa yang saudara / saudari bayangkan di benak fikiran saudara / saudari  : BETUL LAH TU......

25 comments:

  1. Betul tu beb. Yang salah tetap salah. Kawe pun ahli UMNO, tapi pemimpin UMNO yg tak betul, kawe tibai habis. Jangan jadi puak pakatan, orang dia buat salah, dia salahkan orang lain. Siap bandingkan dengan dosa orang lain. Kadangkala buat cerita rekaan fitnah orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawe setuju dengan statement demo nih

      Delete
    2. saya pon setuju ape yg kamu katekan ini....

      Delete
    3. Setuju dgn korang...Ehhh Hensem juge anak Nazri tu yek...

      Delete
    4. salah tetap salah..x kira laaa dri UMNO ker ape ker..skurang kita tdk sokong membabi buta..!

      Delete
    5. Amboo setuju gak dgn demo...tp amoi tu cantiklah...kalu amboo dapat, amboo tekan dalam2...

      Delete
    6. Yez bro...mmg tepat. Isu nya anak nazri aziz tu xnak jadi pm msia. sia anuwar sial nak jd pm msia...tu je...klu anuwar sial nak main jubo ke cina doll ke..suka hati dia la...cuma jgn nk berangan nk jd pm msia....

      Delete
    7. BETOL!! YANG SALAH TETAP SALAH!!!... TAK KIRA SESIAPA PUN!JANGAN HANYA MEMENTINGKAN POLITIK SEMATA2!!! SUCIKAN AGAMA ISLAM KITA!!!!!!!.... TOLAK SEGALA KEMUNGKARAN YG ADA!!

      Delete
    8. tepat sekali...nk mnilai org bkan pada parti...ngok pda individu 2 sndri...xkire laa umno ke p.r ke...jgn kite trikut sngat ngan org yg mmandAI wat fatwa ckap lau umno dosa...pas pahala..yg spatutnya bila da dosa tegur..buktikan yg dye salah(tuk elak fitnah)..org xnk degar tegur jer smpai ujung nyawa pun xpe...sah2 dpt pahala...bkan buat fatwa yg mne dosa yg mne pahala...psal politik lak 2..jgan mmpolitikan agama..malu aku ade ulama seumpama nie at malaysia..subhanallah..

      Delete
    9. Apa nak heran...pemimpin agama, berketayap lagik, pun main ngan bini orang.. macam mana tuh??

      Delete
  2. Anak2 org berketayap tu confirm ke suci murni semuanya? Atau ada yg lebih hebat tp pandai tibai pandai simpan? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada nya...belum tentu lagi

      Delete
  3. hah ada yg berketayap berjubah tapi bawah masuk angin.

    ReplyDelete
  4. ermmmm... xperlu kot nk kaitkan ulama' dlm perkara cmni.

    ReplyDelete
  5. confirm ke Anwar iblis??? confirm ke kita semua ke syurga???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daripada mengata orang lebih baik muhasabah diri dan lihat kepada ahli keluarga kita. Ada cara yang lebih baik untuk membuat teguran. Bahasa kita menunjukkan peribadi kita.

      Delete
  6. Dosa sendiri tanggung. Orang PR menyibuk jer!...

    ReplyDelete
  7. muhasabah diri sendiri dlu zack...sepatutnya sebagai org tua kou nasihatkanlah anak-anak muda jgn sampai terikut peragai syaitan mcm tu...

    ReplyDelete
  8. Chit tarak bagus punya budak ni , ini bukan salah ibu mengandunng tapi salah bapak yang ta pakai condom hingga dapat anak yang ta reti jaga nama baik emak bapa yang sedia dia tahu di pandang tinggi oleh masyarakat. Aku setuju budak ni patut di bedok dengan belantan aja, Insya'allah dia akan sedar dan ada masa untuk bertaubat.
    Taspi bagaimana pulak kalau '' ORANG TUA" pulak yang buat kerja ini , bukan aja "menutuh" amoi tapi , bini orang pon di "tutuh"nya dan yang lebih dasat lagi orang jantan nya lubang najis pon di "tutuh" nya , sapa pulak yang boleh bedok dia , dan adakah dia masih punya masa untuk berubah/bertaubat , sedangkan usia di dah masuk waktu " Iysak"[ bukan mahrib lagi ]

    ReplyDelete
  9. "Memang salah apa yang dilakukan oleh anak Nazri ini. Budak budak tak panjang akalnya. Bila diwasa sikit nanti dia akan berakal dan tak munngkin akan jadi macam......."

    Kalau panjang umurnya...

    Jgn cakap mcm kita tahu ajal seseorang tu bila... ajal sendiri pun kena ingat.. ntah2 tak sempat tengok matahari esok...

    ReplyDelete
  10. klu iya pon .. xperlu kot tulis macam ni.,

    ReplyDelete
  11. Satu lagi, janganlah korang skit2 amoi, skit2 amoi semue tu... member cina aku bagitau sebenarnya dorang tak selesa bile saat kena panggil camtu, macamlah kena perli je.

    ReplyDelete
  12. Setuju, yg salah tetap salah. Pemimpin UMNO, perangai anda diperhatikan, ingat Allah. Kalau tak mampu berperangai baik, jangan jadi pemimpin!

    ReplyDelete
  13. Aku punya masalah besar:

    macamana nak samak ye jika 'mereka-mereka' tertelan air liur atau air badan orang yang makan khinzir tu?

    tauihhh, tauihhhh ( sebutan : tau, tau )

    ReplyDelete
  14. BN atau BA dua - dua pun kalu ada pemimpin macam ini....anwar gay dan soi lek pun ada skandal.....nik aziz pun gay

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts