Saturday, March 10, 2012

Pilih saja nak main yang mana pompuan haramjadah ni kalau ada selera la .......

Korang tenguk lah sendiri pompaun gedik Muslimah PAS macam haramjadah perangai mereka ini , korang nak ke berbinikan pompuan haramjadah macam ni, ni ke perangai orang Islam, Malukan orang Islam saja.tak patut ke kita panggil pompuan haramjadah dengan perangai macam ini. Patut diulangi setiap hari bagi rakyat tenguk perangai sebenar pompuan jalang PAS ini. x jalang ke perangai macam ni, Ni muslimah PAS ke???? Padanlah kawan laki diorang boleh dot dot dot sesetengah mereka ini. kalau macam ini perangai lah hisssssss geli aku. tonggeng pun aku tak setim.

9 comments:

  1. suara perempuan itu aurat...HARAM

    ReplyDelete
  2. musang berjanggut cakap ni bukan perempuan ni betine....

    ReplyDelete
  3. sape ckp suara perempuan tu aurat...??

    ReplyDelete
  4. nik aziz ckp .....
    ingat tak Nik aziz kata musabaqah pun tak boleh sbb suara pompuan itu aurat, masa tuh Ktan kalah ngan kedah selalu, suara tuh aurat takut nanti stim lak mat sabu bila dgr suara pompuan.

    ReplyDelete
  5. Nak minta pandangan lelaki PAS ? apa pandangan mung mengenai pompuan yg pegang heller tuh....

    ReplyDelete
  6. Emak bapak dia tak ajar diaorang ni....kesian tengoknya...siapa lah yang punya anak tu dan emak siapa lah mereka ni..bini siapa lah mereka ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak ayah pun malu klu tau anaknya berperangai mcm ni menyalak2 terjerit terlaung2

      Delete
  7. ini lah gambaran popuan2 PAS

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts