Sunday, March 4, 2012

TEPAK KASI GAMBIR SIKIT:FARID RIDZUAN HAMPIR TEWASKAN BN PADA PRU12 - SO DIA LAH PENGENDALI SISTEM SIARAN TERBODOH DI DUNIA : Sibuk ngan jom heboh aja...

Farid Ridzuan gagal mengendalikan sisitem TV untuk bantu kerajaan satu ketika dahulu dan adalah pengendalai sistem tv yang terbodoh di dunia.
opppss  sorry salah gambar , ini nuka n Farid ini Mr Beam bingai dari Kedah Mahpoos Omar.
Sumbangan aku terhadap dunia ICT memanglah tidak banyak seperti sumbangan kawan kawan yang lain tetapi macam orang tua tua kita kata dulu lah, cubit peha kiri peha kanan terasa juga. Aku sememangnya pengamal ICT secara profesional akan terasa juga apa yang di katakan oleh Farid Redzuan sebagai bloggers pro BN ini bodoh baca sini. Maknanya dia kata aku juga bodoh. Memei lah aku tak ada kelulusan akademik macam Farid Ridzuan atau nama aku tak bermula dengan Datuk atau Dato' Seri macam Farid. Aku memang tak tahu mintak macam aku tenguk Farid mintak tolong kat SUA seorang menteri besar dulu untuk anugerah  Farid jangan lah pandang kami hina kami sehinga sanggup bagi kami "trademark" sebagai sampah baca sini. Kami tak lah sesampah yang mana  Farid sangkakan.

Aku memei tak ada hubungan peribadi dengan Farid melainkan masa dia  belum jadi Tan Seri  mahu pun Dato' dulu , sewaktu dia  bekerja di Damansara sebagai Vice  Presiden salah sebuah syarikat telekomunikasi. Bukan apa aku pun memang tak ada hubungan dengan mana mana pegawai menteri apatah lagi  pegawai tim perdana menteri atau pegawai perdana menteri. Orang PWTC juga tak kenal kat aku. Tapi itu tak apalah yang penting aku taruk pembangkang dan sekali sekali  taruk pemimpin aku yang aku rasa patut di kapurkan.

Sebenarnya bagi aku Farid ini juga banyak kelemahannya yang tak perlu aku cerita secara terperinci. Yang aku boleh tunjukkan kepada pembaca bahawa farid ini sampah apabila dia mengamalkan sistem terbuka di TV 3 ketika dia menjawat  jawatan tertinggi di sistem media ini dahulu. Dia gagal menempatkan  BN di hati rakyat dengan sistem TV yang dia ada. Hah kalau bagi sistem ini kat kami bloggers untuk dikendalikan rasanya tak cukup tanah Anwar kami kerjakan, bagi aku simple saja .... FARID GHUYUP MASA JADI ORANG KUAT TV3. DIA ADALAH PENEGNDALI STESYEN TV YANG PALING BODOH DI DUNIA KERANA BN HAMPIR LEBUR DALAM PRU12 SEWAKTU FARID JADI ORANG KUAT TV3. ha ha ha ADSYIK SIBUK NGAN JOM HEBOH AJA..............



No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts