Saturday, March 10, 2012

TPM pohon selesaikan masalah dalaman di Negeri Sembilan

Semalam di Seremban, ketika Program bersama TPM di hotel Kelana Resort Timbalan Perdana Menteri Dato' Seri Utama Tan Seri Muhiyuddin Yassin melemparkan sindiran yang paling sinis menegur pemimpin parti  di Negeri Sembikan agar bersatu dan menyekesaikan maslah dalaman dengan segera kerna PRU 13 adalah  ibu kepada semua Pilihanraya dan memerlukan pemimpin parti di Negeri Sembilan untuk bersatu.

Jangan ingat  TPM , PM tak mengetahui perkara ini PM dan TPM tahu dan menunggu masa sahaja untuk bertindak jika sesuatu tidak dilakukan untuk menyelesaikan perkara ini. Tak perlu lah nak  hasut segelintir pemimpin  dan nak tunjuk "bega "kononnya  kuat sangat , tak perlu nak jual nama PM  bahawa PM sememangnya berada di belakang anda dan tak lah PM itu sebodoh itu  mahu menyokong  pemimpin yang sentiasa mahu menghentam Menteri Besar seolah olah hero sangat. Jangan ingat  gelaran harimau itu dahj kuat sangat  di Seremban Tak ke mana , hanya segelintir saja penyokong yang menyokong dan tak perlu lah nak babitkan pemimpin lain kononnya mereka itu semua berpihak kepada awak, Kalau tak suka MB (Ketua) letak jawatan dan berhenti dari politik, Tak suka ketua , berhenti , jangan susahkan parti , ke sana ke sini siang malam menjaja kononnya MB tak baik dan perasan  dia yang kuat , jangan buang masa , PRU dah dekat, Jangan ganggu jentera PRU Negeri Sembilan , mereka banyak kerja untuk dilakukan.Tak payah nak buat program syok sendiri kuimpulkan  orang luar  dua tiga bas pangil penyanyi. Buang masa,

kan susah pakai kain nak angket kain terpegang anu nya.Macam tak betul aja.Nak kelainan konon.
Tak payah lah nak buat satu kelainan konon, pakai kain nak suruh orang tenguk lain, memang lain ,macam orang gila, Bukan tak boleh pakai kain boleh, pakai lah pada tempat yang sesuai, kenapa masa  Shahrizat datang  hari itu elok pula pakai seluar dan baju biru UMNO. Lepas tuh megah bagi tahu orang, dia pakai kain , dalam ucapan puji diri sendiri pakai kain dan sebut ada orang tuh ziarah kematian  pakai tali leher , sindir  MB, Betul lah MB dari pejabat, tak kan lah MB nak pakai kain pergi pejabat,

Sudah sudah lah , carilah jalan penyelsaian untuk menyelesaikan masalah  dengan MB, Tak kan MB nak datang berlutut  pula minta maaf dari kamu. Tak ke mana cara  perjuangan  bebal kamu ni, Kalau tidak terpilih kali ini jangan lah nak boikot PRU lagi, buat lah kerana parti, Bantu lah parti , jangan beklerja untuk diri sendiri. Sudah sudah lah,,,,Masa sidah suntuk tak payah lah nak tunjuk bebal dan bodoh. Jangan perasan hero. taubat lah dan kembalilah kepangkal jalan sebelum kena boo oleh orang orang sendiri yang dah bosan. wei...........

2 comments:

  1. Jadi dia bukanlah peminat MB tu...dan mengharapkan pucuk pimpinan bertindak terhadap MB. Seperti kata anda TB tak kanlah PM dan TPM bertaqlid buta..mereka pun cukup jentera pemantau.

    ReplyDelete
  2. Dan juga harus di ingat,jgn ingat PM dan TPM tak tau siapa yg mnjadi punca kepada ni semua,siapa yg busuk hati,siapa yg gigih buat kje tnpa bantuan dr Kerajaan Negeri..dan siapa yg slalu cuba mngagalkn program Bahagian yg lain..skrg bukn msanya utk nk perli sesiapa atau mnjatuhkan seseorg,nnt diri sndiri yg akn trjerat..Skrg msa utk bekerja menawan kembali hati akar umbi..PRU13 semakin hampir..RAPATKAN SAF GELOMBANG BIRU..

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts