Thursday, March 1, 2012

Korang ingat senang ke UMNO nak tahu bini sapa boleh di nyontot lepas tuh suruh pergi bilik pemimpin PR??? ingat main ini main main ka???

Video Seks Yang Dirakam Antara Saya Dan Wani Satu Konspirasi Jahat UMNO - Badrul Amin PKR 

"Ini semua adalah satu Konspirasi Jahat UMNO untuk menjatuhkan karier saya dalam politik. Saya adalah seorang Ustaz dan mana mungkin ... ini lah ungkapan  Ostat PKR kaki pundek ini. Apakah dia ingat  dengan gelaran Ostat orang  percaya bahawa anunya tak naik dan dengar kata. Ostat lah orang yang paling tak percaya kerana Ostat lah lagi kuat dugaan tuhan dan kalau dia benar benar Ostat perkara ini tidak akan berlaku, tapi kalau dia p**tat, bunyi macam Ostat juga akan terburai lah keimanannya.

Mungkin itulah kenyataan dari mulut Badrul Amin PKR yang telah ditangkap Khalwat semalam. Satu kenyataan yang sering kita dengar iaitu KONSPIRASI UMNO. Semua yang jahat akan diri mereka pasti akan dipersalahkan adalah UMNO. Semua pekara terkutuk yang mereka lakukan adalah salah UMNO. Tidak ada yang bukan salah dan Konspirasi UMNO kerana mereka pemimpin Pakatan adalah Malaikat.
Apa Badrul ingat  UMNO ini tak ada kerja lain nak susun orang PKR main bontot ngan main pelacur Cina dan bini bini  penyokong PR.UMNO tak ada kerja lain  asyik pergi cari bini bini orang PKR yang boleh di sontot buntut dan susun bagi pemimpin PAS sontot. Macam mana nak kenal beb bini orang mana yangh boleh di sontot kalau tak yang rapat dan yang  pandai ayat dan pernah ayat. Boleh tahu ke bini sapa boleh  di sontot. Korang saja yang tahu sendiri sebab korang yang main mata , korang yang ngurat  dengan niat. Ingat senang senang ke  nak amin tangkap aja bini orang suruh gi jumpa  Ostat muka macam Mat Indon (memang Indon)  pun dalam bilik hotel. Haram jadah betul.....

4 comments:

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
  2. die ingat swiss garden cam hotel ah kiaw yg slalu die pergi kot..boleh masuk ikut blakang...haha

    ReplyDelete
  3. ha ha ha hotel mcm badrul hisham lari masa himpunan BERSIH baru baru ini.

    ReplyDelete
  4. tgk cctv xde pun 20 org yg dtg serang si badrul amin..nampak sgt badrul amin nk putar belit ayat n cuba mengelirukan rakyat..dasar badrul amin penipu besar mcm ketua dia jgk..ini la org yg di sanjung puak pkr..dlm al-quran pun dah sebut dunia akhir zaman manusia akan pilih pemimpin yg salah....bertopengkn kopiah atas kepala..betol apa yg ustaz kazim ckp..org zaman skrg nilai org melalui kopiah atas kepala..bkn pada hati..ini la yg jadi..sampai bila pun org pas n pkr takn sedar..org pas kt kelantan skrg ni dh jadi tabiat tv3 boikot..tapi yg pelik kenapa beribu2 org pas dok lyn tv3..kata boikot tv3..ckp tak serupa bikin..ahli pkr n pas jahat...hassan ali perjuangkan islam yg tulen pun di kutuk n di hina mcm2... mati besok jwb la dgn Allah sw.t kelak... lol

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts