Sunday, March 25, 2012

AZMIN SHAMSIDAR ANWAR SAMAN LAH NALAKARUPAN - ADA BERANIKAH ISU SATU BOS PAKAI SEPASANG SUAMI ISTERI.???

Macam mana nak tidur malam, nak peluk isteri kalau adik sendiri kata nampak isteri dengan boss , kalau laman laman web dan blog konsisten dan yakin mengatakan isteri ada hubungan intim dengan bos. Kalau kawan baik Bos sendiri kata dia yang ambik isteri kita dan hantar ke satu lokasi yang  ceritanya konsisten.  

Sah lah tak tidur malam , melainkan kalau aku pun bos aku tuh tibai. Hebat bos, mana tak hebat , selera tajam dan dua dua sekali boleh sapu. Depan sapu belakang sapu dua dua sama rasa. Kalau benar ini berlaku , keluArga apakah yang mahu kita panggil terhadap keluarga ini.Keluarga 69, tidak boleh sebab keluarga  69 lebih mulia dari keluarga ini sebab isteri dan suami share satu seorang skandal. huh tak tahu apa nak dipanggil keluarga ini. Tak percaya kawan baik pula yang bercerita. Heran jula kenapa  Anwar tidak pernsah mahu menyaman mereka yang mungkin dia kata bawa fitnah terhadap isu ini.

Kalau Azmin dan Anwar menganggap apa yg pernah disebutkan oleh Nallakaruppan dan Ummi itu fitnah,jalan terbaìk membawanya ke mahkamah.jika ia tidak berlaku org ramai berhak untuk mencurigaì apa yang sebenarnya berlaku..

ìsu integriti Anwar dan Azmin amat penting utk dibersihkan. mereka bercìta2 untuk menjadi PM dan juga Menteri. Sebagai Ahli Yg Berhormat ketelusan sangat perlu..ketelusan bermula dari dìrì kerana diri pemìmpìn adalah contoh,pemimpin harus mengotakan apa dikata...!

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts